9 Ocak 2015 Cuma

Selamlar!

3 aydan uzun zamandır yazmamışım, daha bile uzun olmuş gibi geliyor ne yalan söyleyeyim.

Işıklandırması kötü bir odam var, ve fotoğraf makinem artık yok. Bunlar yeni postlar hazırlamamak için bahane midir bilmiyorum ama, işte aklıma ilk gelen sebepler bunlar.

Bu arada ben saçlarımı boyadım, bordo rengine aşık oldum, 1-2 yeni ayakkabı aldım, hemen hemen aynı kiloda kaldım, çok koşuşturdum. Az su, çok çay içtim. Daha az makyaj yaptım, aynaya daha az baktım. Viyola çalmaya başladığım için tırnaklarım hep kısacıktı; artık bir 3-5 ay kesmeyi düşünmüyorum.

Kozmetikle çok çok ilgilenmez oldum, bir tek bariz olarak daha fazla ruj almaya başladım. Eskimiş, bozulmuş, te liseden kalma rujlarımı buldum; onları çöpe atınca yenileri geldi yerine. Gözüm kırmızı ruja alıştı, çokça kullanmaya başladım. Dediğim gibi bordoyu da pek beğenir oldum.

Bu sene derslere pek uğramadığım için dışarıya da daha az çıktım. Çoğu gün bir kalem çekip bir ruj sürdüm. Kalemde hala favorim Essence'in asansörlüleri; özellikle siyah olan. Bulduğunuz yerde alın.

Spesifik bir üründen bahsedesim yok; ben en iyisi son 3 aydan rastgele fotoğraflar koyayım. Sorunuz olursa memnuniyete cevaplarım :)

Ha bu arada 1 aya kadar size bir haberim var. Bir aksilik çıkma ihtimaline karşılık kendimi tutuyorum şimdilik (hayır hamile değilim).

Görüşmek üzere. :)

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder