21 Eylül 2014 Pazar

Ortaya Karışık

Selamlar!

4-5 gün önce nihayet Ankara'ya geldim. Ders işlerini hallettim bir şekil de, yarın da dersler başlıyor. Bitirmem gereken bir rapor yokmuşçasına alışverişe çıktım dün, 1-2 bir şey aldım.

Bir sürü fondotenim var ancak hiçbirinin rengi bana tam olmuyor. Bu sefer çok kararlı bir şekilde gittim fondöten almaya, en ufak bir farklılık bile varsa almayacaktım. Sanırım nihayet başarılı oldum, olamadıysam çok üzülürüm.

2 adet pudram var, birinin rengi çok açık, ötekinin de çok koyu ve bitmek üzere. Direkt böyle sürüp çıkabileceğim bir şeyim yoktu anlayacağınız. Marka konusunda kararsızken NYX'te %40 indirime denk geldim. Ürünler bana oldukça kaliteli geldi, ancak o fiyatlar aşırı pahalı. Haketmiyorlar. Ben pudrayı 37 tl'ye aldım, 63'ten düşmüş. Yabancı bloglar ve videolara baktım eve gelince. İzlediğim videoda bir kız %50 indirimle 5 dolara aldığını söylüyordu. En pahalı alan da 15 dolara almış. Böyle saçma iş görmedim. Sanırsın high end marka. 63 buna verene kadar 2-3 daha koyup MAC alır insan, ki benim alışverişe çıkarken ilk hedefim MAC'ten bir fondoten almaktı sadece.

Kirpik kıvırıcı ilk kez kullanacağım doğru düzgün.

Nivealarda ikinci ürüne %70 indirim vardı. Annemin de en çok kullandığı ürün bu olduğu için iki tane aldım.

Bir de trençkot almış bulundum, Koton'dan. Havalar doğumuş Ankara'da.






Bunlar da birkaç hafta önceki alışverişimden:


Bunlar da yakın zamanda çöpe gidenler (:



Bu da şebelek ben. 



Sevgiler (:

6 Eylül 2014 Cumartesi

Flormar 320 + Golden Rose Rich Color 116

Herkese merhaba!

Ne zamandır hiç ojeli mojeli şeyler paylaşmamışım. Artık biraz saçma buluyorum oje sürüp de post yazmayı, ne yalan söyleyeyim. Bir chanel, dior gibi almadan önce 50 kere düşünülecek ojeler olsa neyse de, rengi beğendimizde çötenek diye sepete attığımız ürünleri tanıtmaya uğraşmak biraz gereksiz geliyor.

Ama hem bir şeyler yazmış olmak, hem debu kombinasyonu paylaşmak için bugün bir değişiklik yapayım dedim. Ne renk oje süreceğime karar vermemiştim, ben de pembe ve yeşilin iki ayrı tonundaki bu ojeyi birlikte uygulamaya karar verdim. Sürene kadar yeşil olanın simli olduğunun farkında değildim. İçinde minik minik zibilyar tane sim var. Her ne kadar göze çok batmasa da, ojede sim çok hoşlandığım bir şey değil.

Golden Rose'un fırçası şu güzel, kalın fırçalardan. Onu sürüdkten sonra pembeyi sürerken malladım resmen, zar zor sürdüm o incecik fırçayla. Base coat olarak Rimmelin tırnak sertleştiricisini kullandım, tek kat. Üzerine de renkli ojeleri katlar arasında çok beklemeden ikişer kar uyguladım. 2 saat olmuştur, hala kurumadılar. Benim hatam.





Yeşilin bundan biraz daha koyu tonuna bayılıyorum ben. Flormarda var öyle bir renk, onu bulamadığım için buna elimi attım ama bu da o kadar kötü değil herhalde. PEmbe ise gayet hoş.

Tırnaklarım son zamanalrda çok kırılıyor, bu sebeple altına sürekli bir bakım ojesi cart curt sürüyorum. Kalyonunkini kullanıyordum en son ama yapısı sakız gibi olduğu için artık ben de inadı bırakıp yenisini aldım. Bakalım bir işe yarayacak mı?  Uzasın artık tırnaklarım yahu, sinirlendirmesinler beni! :)

Kendinize iyi bakın :*

2 Eylül 2014 Salı

Bugün Aldıklarım / Equilibra Markası

Bundan 1-2 hafta kadar önce bacaklarım tahriş sonucu aşırı derecede kaşınmaya kızarmaya başladı. Biraz internette araştırma yaptım ve aloe veranın bu tip durumlara iyi geldiğini öğrendim.

Bir Hobi parfümeride Equilibra markasının ürünlerine denk geldim. Zaten başka doğru düzgün aloe veralı ürün yoktu. Bu markanın lip balmından deo stickine, losyondan peelinge bir sürü ürünü bulunuyor. %30-35 de indirimi vardı. %20 aloe veralı vücut losyonunu aldım ve inanılmaz işe yaradığını gördüm. Sonrasında da benzer bir sorunla hiç karşılaşmadım. Annem de çok beğendi losyonu ve bugün birkaç ürün daha aldık aynı markadan.

Maskaram kuruyup topaklanmaya başladığı için yeni maskara da almam gerekti. Annemin tavsiyesi üzerine max factor den bu maskarayı aldım. Annemin bana kozmetik tavsiyesi yaptığı günler de gelecekmiş dostlar :')

Aldığımız ürünler içinde %98 oranında aloe vera içeren bir jel de bulunuyor, asıl ondan çok umutluyum. Diğerleri ise yüz ve göz çevresi ürünleri. Fırçayı da peeling amaçlı aldım.









Dediğim gibi, biz oldukça memnun kaldık bu markadan. Aranızda kullanıp deneyenler varsa yorumlarını bekliyorum. Kullandıkça daha detaylı bir şekilde yazarım :) 

Birkaç ekstra fotoğrafla bitiriyorum postu :) Herkese y'akşamlar efem :)