30 Temmuz 2014 Çarşamba

Saç Ürünlerim

Selamlarrr

Saçımı kestirdiğimden beri oldukça fazla saç ürünü kullanmaya başladığımdan bahsetmiştim daha önce. 2 gün önce de ani bir hevesle tatlı badem yağı alıp kullanmaya başladıktan sonra böyle bir post hazırlamak istedim. İstediğiniz ürünlerle ilgili daha detaylı yazılar d hazırlayabilirim ilerleyen günlerde. Her bir ürüne ayrı ayrı post hazırlayacak kadar ne vaktim ne de detaylı bilgim var, o sebeple hepsini burada topluyorum (:



1- Syoss onarıcı şampuan: Daha önce de syossun hacim verici serisini kullanıp memnun kalmıştım, tekrar syoss kullanmak istedim bir de ikili seti çok uygun fiyata bulunca. Ama bu şampuanın saçımı çok döktüğünü hissediyorum, tekrar alacağımı sanmam. Kokusu varla yok arasında, temizlemesi güzel. Tek sorun dökme.

2-Gliss onarıcı maske: 3 günde bir saçımı 2 kez şampuanladıktan sonra kullanıyorum bu maskeyi. Kokusu güzel, ancak aynı anda bir sürü ürün kullandığım için onarmadaki payını bilemeyeceğim. Ancak belirteyim ki 1 aydır sıkça düzleştirici kullanmama rağmen saçımda hiç kırık yok şu anda. Kullandığımda saçlarımı yumuşacık yapıyor, bitince tekrar alırım diye düşünüyorum.

3-Dax supergro: İŞE YARIYOR. Diyebileceğim tek şey bu. 3 günde bir saçıma sürüp 2 saat sonra yıkıyorum. Son 2 kullanışımda badem yağıyla karıştırıp kullandım. Saçtan çıkarmak zor, onun içinde saçım kuru sadece ellerim ıslakken biraz şampuan alıp saçlarımı resmen çitiliyorum. Sonra ellerimi az daha ıslatıp yavaş yavaş köpürtüyorum saçımdaki şampuanı. Ardından 2 şampuanlama daha yapıyorum normal şekilde, ve ta-da. Tırnaklara da iyi geldiğini belirteyim. Biter mi bilmiyorum ama bittikten sonra saçlarımı dinlendirip daha sonra alırım.

4&5- Pantene Argan Yağlı Elixir & Gliss Kur Yağ İksiri: Bu ikisini birlikte ele alıyorum çünkü hep ikisini bir arada kullanıyorum. Her gün duştan sonra havluyla nemini aldığım saçıma sürüyorum. Bir avcuma ikisinden de ikişer pompa sıkıp karıştırıyorum, kafamı öne eğip diplere değdirmemeye çalışarak uyguluyorum. Yumuşacık oluyor saçlarım ve kolayca tarayabiliyorum. Ev arkadaşım da denedi, oda çok beğendi. ÖZellikle glissinki şiddetle tavsiye.

6- Softem Tatlı Badem Yağı: Tatlı badem yağı kullanmak hiç aklımda yoktu, geçen bim'e gittiğimde görmüşken alayım dedim. Supergronun içinde kesin vardır ama ben yine de elime supergro ve biraz badem yapı alıp karıştırıp sürüyorum saçıma artık. Kaşlarıma falan kullanayım derdim ama gerek yok, pek bir şey farkedecek mi göreceğiz.


19 Temmuz 2014 Cumartesi

Leke Tedavisi 19.07 (2.5. ay)

Merhabalar

Hazır vaktim varken ne hakkında yazsam dedim ve aklıma bu leke işleri geldi, bir update yazısı yazayım dedim.

Durum şu ki hazirandan beri isotrexin ve benzamycin'i kullanmıyorum. Dermatologum yazın kullanmak için bir ilaç önermişti ama leke değil sivilce tedavisi içindi o, ben de ihtiyacım olmadığı için almadım. Artık sadece Lar Roche Posayin Effaclar duo+ ve k'sını kullanıyorum.

2 küsür aydır kullanmaya göre bu iki ürün de çok beklentimi karşıladı mı emin değilim. Oram buram hep leke olduğu için ben sadece çenemin sağ tarafındaki lekelere bakarak yorum yapıyorum. Bana hala ilk günkü gibilermiş gibi geliyor. Fotoğraflarda yansıdığı kadarına siz de yorum yaparsanız sevinirim.

Garnier'in +50 güneş koruyucusunu almıştım geçenlerde, 2-3 gündür sabahları makyajın altına bir tek onu sürüyorum. Bugün gibi dışarı erkenden çıkmadığım zamanlarda da duo'yu sürüyorum sabahları. Her gece de k'yı sürüyorum yatmadan.

Bunlar dışında, 2 yıl sonra tekrar glifor kullanmaya başladım. İnsülin direncim olduğu için doktorum zaten önermişti ancak ben düzensiz kullanıp bırakmıştım. 1 yıldır kilom sabit, ve açlık krizleri geçirmeye başladım normalden sık bir şekilde. Günde yarım hapla başladım, 1 hafta sonra tama çıkaracağım.

Saçlarıma aynı döngüde süpergro ve onarıcı maske yapmaya devam ediyorum. 15-16 gün olmuş kestireli, ilk gün düz hali bile toplanmazken son 1 haftadır baya at kuyruğu bile yapabiliyorum. Sürdüğüm onca şey varken hangisi fayda etti bilemiyorum ama supergro nun işe yaradığını düşünüyorum.

Before postlarını da burada bulabilirsiniz:

http://ojemparfumum.blogspot.com.tr/search/label/Leke%20Tedavisi

Buyrunz leke fotoğrafları:

(neden kabarık çıkmış cildim yahu :()

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Saçım benim saçım benim

Merhabalar!

Bugün şu bilmemkaç yıllık bloggerlık tarihimin en osuruk ve detaylı postuna şahit olacaksınız. Neyin hevesiyle çektim bu kadar fotoğrafı, ne demeye aldım bu kadar saç ürününü bilmem. Öğle aralarında çarşıda dolaşmak yaramıyor bana.

Bugün de Karşıyakada'ki yeni mekanım (:D) bir parfümeriye gittim. Gliss ve Syoss'ta bir alana bir bedava kampanyası var ne zamandır, ben de 19 tl'ye gliss in köpüğünü ve ısıdan kruyucu saç spreyini aldım. Biraz görmemiş olduğum için yeni düzleştiricinin hevesiyle her gün saçımı düzleştiriyorum, bir ısı koruyucu şart diye düşündüm.

Aşağıda işten gelir gelmez saçımın tokasını çıkardığım hali, o saçın taranmış hali, ve spreyi sıkıp saçımı düzleştirdiğim hali var. Sabahtan sprey ve krem sürmüştüm de bu saate kalmış mıdır bilmem.

Bakın saçımın haline :D


Bu tokanın yeni çıkmış hali:



Bunlar o saçın taranmış hali:



11 Temmuz 2014 Cuma

Merhabaa

Son 3 haftadır bir yetişkinmişçesine yaşamakla meşgul olduğum için ne blog ne facebook ne ekşisözlük cart curt hiçbirşeyle ilgilenemedim.

Stajımın 3. haftasını bugün itibariyle bitirdim. Bir özel eğitim kurumunda staj yapıyorum, ve inanın stajın bu kadar zor olacağını tahmin edemezdim. İnanılmaz bir yoğunluk var, allahtan gitgide hafifliyor işler. Bugün ilk kez birebir ingilizce dersine girdim, çok heyecanlandım ama pek güzel geçti yahu :)

En son bi 2 hafta önce ev arkadaşımla kuşadasına gittik. Onun dışında tatil de yapmadım. En büyük dileğim yatmak oluyor haftasonlarında.

Çalıştığım yer Karşıyaka'da. Öğle aralarında çarşıda dolanıyorum, birkaç şey alıyorum. Dün essence'in siyah asansörlü göz kalemini görmüşken 4-5 tane aldımi sonra baktım bir sürü rossmana gelmiş. Hiç bulamadığım için ben de atlamıştım üzerine halbuki.

Fotoğraflarını ya şimdi ya da bir ara bulursam ekleyeceğim iki terlik/ayakkabı aldım polaris'ten. Bana kalsa almazdım da annem al al ayakkabı al diye darlamasın artık diye, pes ettim.

YILLAR SONRA ilk kez kuaförde saçlarımı kestirdim. Nefret ederim kuaförlerden, olaibldiğince az gitmeye çalışıyorum. Bayağı kısa oldu bana göre, ama hem kendime yakıştırdım hem hoşuma gitti. Elimde 1 fotoğraf var galiba, zamanla yenisini eklerim. Şimdi duşta saçıma krem sürmüyorum. 3 günlük bir rutinim var. bir gün dax supergro, bir gün gliss'in onarıcı maskesi, bir gün de sadece şampuanla yıkıyorum saçlarımı. Her duş sonrası pantene ve gliss'in yağlarını 1-2 şer damla karıştırıp saçıma sürüyorum. 1 haftada uzadı saçlarım resmen, bir de yumuşacık oldular. Çok memnunum gidişattan.

Bugün bir de düzleştirici aldım: remington sleek & curl. Teknosa'dan aldım: gördüğüm en iyi indirim oradaydı. Şimdilik memnunum valla. Birkaç gün daha geçsin de bakalım.

Başka aklıma gelen giden bir şey yok. Havalar inanılmaz sıcak. Umarım biraz daha serinlerde geçiyordur yazınız.

Sevgiler

Saçımın yarı fönlü hali bu, eteği geçen hafta koton'dan aldım, çogzel rengi yahu







bu da şimdi düz halini görebilin diye hesap makinesiyle çektiğim bir fotoğraf. tipime değil saça bakıp geçelim lütfen :F :



Bu arada yaz sonunda saçlarımı bu renk ve model yapmak istiyorum, ne dersiniz? Ten rengime gitmeyeceğinden eminim ama amacım bir açıp, hoşuma giden rengi bulana kadar koyultmak. Muhtemelen turuncuların orda bir yerde duracağım.


ayakkabılardan biri linkte bulunan lacivert görünümlü, aslen siyah babet:


diğeri de şunların beyazı:


ikisi de 40 numara