21 Eylül 2014 Pazar

Ortaya Karışık

Selamlar!

4-5 gün önce nihayet Ankara'ya geldim. Ders işlerini hallettim bir şekil de, yarın da dersler başlıyor. Bitirmem gereken bir rapor yokmuşçasına alışverişe çıktım dün, 1-2 bir şey aldım.

Bir sürü fondotenim var ancak hiçbirinin rengi bana tam olmuyor. Bu sefer çok kararlı bir şekilde gittim fondöten almaya, en ufak bir farklılık bile varsa almayacaktım. Sanırım nihayet başarılı oldum, olamadıysam çok üzülürüm.

2 adet pudram var, birinin rengi çok açık, ötekinin de çok koyu ve bitmek üzere. Direkt böyle sürüp çıkabileceğim bir şeyim yoktu anlayacağınız. Marka konusunda kararsızken NYX'te %40 indirime denk geldim. Ürünler bana oldukça kaliteli geldi, ancak o fiyatlar aşırı pahalı. Haketmiyorlar. Ben pudrayı 37 tl'ye aldım, 63'ten düşmüş. Yabancı bloglar ve videolara baktım eve gelince. İzlediğim videoda bir kız %50 indirimle 5 dolara aldığını söylüyordu. En pahalı alan da 15 dolara almış. Böyle saçma iş görmedim. Sanırsın high end marka. 63 buna verene kadar 2-3 daha koyup MAC alır insan, ki benim alışverişe çıkarken ilk hedefim MAC'ten bir fondoten almaktı sadece.

Kirpik kıvırıcı ilk kez kullanacağım doğru düzgün.

Nivealarda ikinci ürüne %70 indirim vardı. Annemin de en çok kullandığı ürün bu olduğu için iki tane aldım.

Bir de trençkot almış bulundum, Koton'dan. Havalar doğumuş Ankara'da.






Bunlar da birkaç hafta önceki alışverişimden:


Bunlar da yakın zamanda çöpe gidenler (:



Bu da şebelek ben. 



Sevgiler (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder