6 Eylül 2014 Cumartesi

Flormar 320 + Golden Rose Rich Color 116

Herkese merhaba!

Ne zamandır hiç ojeli mojeli şeyler paylaşmamışım. Artık biraz saçma buluyorum oje sürüp de post yazmayı, ne yalan söyleyeyim. Bir chanel, dior gibi almadan önce 50 kere düşünülecek ojeler olsa neyse de, rengi beğendimizde çötenek diye sepete attığımız ürünleri tanıtmaya uğraşmak biraz gereksiz geliyor.

Ama hem bir şeyler yazmış olmak, hem debu kombinasyonu paylaşmak için bugün bir değişiklik yapayım dedim. Ne renk oje süreceğime karar vermemiştim, ben de pembe ve yeşilin iki ayrı tonundaki bu ojeyi birlikte uygulamaya karar verdim. Sürene kadar yeşil olanın simli olduğunun farkında değildim. İçinde minik minik zibilyar tane sim var. Her ne kadar göze çok batmasa da, ojede sim çok hoşlandığım bir şey değil.

Golden Rose'un fırçası şu güzel, kalın fırçalardan. Onu sürüdkten sonra pembeyi sürerken malladım resmen, zar zor sürdüm o incecik fırçayla. Base coat olarak Rimmelin tırnak sertleştiricisini kullandım, tek kat. Üzerine de renkli ojeleri katlar arasında çok beklemeden ikişer kar uyguladım. 2 saat olmuştur, hala kurumadılar. Benim hatam.





Yeşilin bundan biraz daha koyu tonuna bayılıyorum ben. Flormarda var öyle bir renk, onu bulamadığım için buna elimi attım ama bu da o kadar kötü değil herhalde. PEmbe ise gayet hoş.

Tırnaklarım son zamanalrda çok kırılıyor, bu sebeple altına sürekli bir bakım ojesi cart curt sürüyorum. Kalyonunkini kullanıyordum en son ama yapısı sakız gibi olduğu için artık ben de inadı bırakıp yenisini aldım. Bakalım bir işe yarayacak mı?  Uzasın artık tırnaklarım yahu, sinirlendirmesinler beni! :)

Kendinize iyi bakın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder