2 Eylül 2014 Salı

Bugün Aldıklarım / Equilibra Markası

Bundan 1-2 hafta kadar önce bacaklarım tahriş sonucu aşırı derecede kaşınmaya kızarmaya başladı. Biraz internette araştırma yaptım ve aloe veranın bu tip durumlara iyi geldiğini öğrendim.

Bir Hobi parfümeride Equilibra markasının ürünlerine denk geldim. Zaten başka doğru düzgün aloe veralı ürün yoktu. Bu markanın lip balmından deo stickine, losyondan peelinge bir sürü ürünü bulunuyor. %30-35 de indirimi vardı. %20 aloe veralı vücut losyonunu aldım ve inanılmaz işe yaradığını gördüm. Sonrasında da benzer bir sorunla hiç karşılaşmadım. Annem de çok beğendi losyonu ve bugün birkaç ürün daha aldık aynı markadan.

Maskaram kuruyup topaklanmaya başladığı için yeni maskara da almam gerekti. Annemin tavsiyesi üzerine max factor den bu maskarayı aldım. Annemin bana kozmetik tavsiyesi yaptığı günler de gelecekmiş dostlar :')

Aldığımız ürünler içinde %98 oranında aloe vera içeren bir jel de bulunuyor, asıl ondan çok umutluyum. Diğerleri ise yüz ve göz çevresi ürünleri. Fırçayı da peeling amaçlı aldım.









Dediğim gibi, biz oldukça memnun kaldık bu markadan. Aranızda kullanıp deneyenler varsa yorumlarını bekliyorum. Kullandıkça daha detaylı bir şekilde yazarım :) 

Birkaç ekstra fotoğrafla bitiriyorum postu :) Herkese y'akşamlar efem :)













2 yorum:

  1. merhaba ürünleri nerden aldınız acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam :) hobi parfümeriden almıştım izmirde.

      Sil