10 Ağustos 2014 Pazar

Video koymaya niyetlendim

ama yine olmadı :(

çok büyük heveslerle malzemeleri de toplayıp geçtim kameranın karşısına. Fikrini Jenna MArblestan çaldığım bir video çekmekti niyetim. Ayna kullanmadan makyaj yapacaktım. Nitekim çekmeye de başladım, ama video ben webcami ben yanlışlıkla kapatınca durmuş, bunu farkettikten sonra da baştan yapmaya üşendim yine yattı video işi.

Valla ikidir hevesleniyorum bir aksilik çıkıyor. Webcam tahmin ettiğimden daha iyi bir kalitede çıktı, ama sorayım, siz videolarınızı ne ile çekiyorsunuz bloga koyacağınız zaman.

Şimdi şöyle iki opsiyonum var: İsterseniz aynasız makyaj konulu videoyu bugün veya yarın tekrar çekeyim, ya da bana sormak istediğiniz sorularınız varsa sağ tarafta göreceğiniz kutucuğu kullanarak ya da http://ask.fm/Bahargaser linkini kullanarak sorun, bunlara cevap vereyim. (:

Sesim de pek kötüymüş, çekebildiğim kısmı izlerken kendimden tiskindim :(

Sevgiler :)


1 yorum: