14 Temmuz 2014 Pazartesi

Saçım benim saçım benim

Merhabalar!

Bugün şu bilmemkaç yıllık bloggerlık tarihimin en osuruk ve detaylı postuna şahit olacaksınız. Neyin hevesiyle çektim bu kadar fotoğrafı, ne demeye aldım bu kadar saç ürününü bilmem. Öğle aralarında çarşıda dolaşmak yaramıyor bana.

Bugün de Karşıyakada'ki yeni mekanım (:D) bir parfümeriye gittim. Gliss ve Syoss'ta bir alana bir bedava kampanyası var ne zamandır, ben de 19 tl'ye gliss in köpüğünü ve ısıdan kruyucu saç spreyini aldım. Biraz görmemiş olduğum için yeni düzleştiricinin hevesiyle her gün saçımı düzleştiriyorum, bir ısı koruyucu şart diye düşündüm.

Aşağıda işten gelir gelmez saçımın tokasını çıkardığım hali, o saçın taranmış hali, ve spreyi sıkıp saçımı düzleştirdiğim hali var. Sabahtan sprey ve krem sürmüştüm de bu saate kalmış mıdır bilmem.

Bakın saçımın haline :D


Bu tokanın yeni çıkmış hali:



Bunlar o saçın taranmış hali:








Sprey üzerine düzleşmiş hali:








İyice belli olsun diye bi milyon fotoğraf çektim de Samara'ya özenir gibi olmuşum :D düzleştirme işlemini de 5 dakikada yaptığım için olmayan yerler kalmış, anladınız siz :)

Bahsi geçen sprey:




Bahsi geçen ama henüz kullanmadığım köpük:


Sprey başta saçı ağırlaştırıyormuş ve taramayı zorlaştırıyormuş gibi geliyor ama ben yapısını ben beğendim. Tek kullanımda anlaşılmaz tabi ne mal olduğu, ilerde tekrar bir dönüp yorumlarım. Bir de kullananlar söylesin, spreyin kurumasını biraz beklemek lazım mı düzleştirirken cos cos sesleri çıkmaması için?

Sevgiler :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder