30 Temmuz 2014 Çarşamba

Saç Ürünlerim

Selamlarrr

Saçımı kestirdiğimden beri oldukça fazla saç ürünü kullanmaya başladığımdan bahsetmiştim daha önce. 2 gün önce de ani bir hevesle tatlı badem yağı alıp kullanmaya başladıktan sonra böyle bir post hazırlamak istedim. İstediğiniz ürünlerle ilgili daha detaylı yazılar d hazırlayabilirim ilerleyen günlerde. Her bir ürüne ayrı ayrı post hazırlayacak kadar ne vaktim ne de detaylı bilgim var, o sebeple hepsini burada topluyorum (:



1- Syoss onarıcı şampuan: Daha önce de syossun hacim verici serisini kullanıp memnun kalmıştım, tekrar syoss kullanmak istedim bir de ikili seti çok uygun fiyata bulunca. Ama bu şampuanın saçımı çok döktüğünü hissediyorum, tekrar alacağımı sanmam. Kokusu varla yok arasında, temizlemesi güzel. Tek sorun dökme.

2-Gliss onarıcı maske: 3 günde bir saçımı 2 kez şampuanladıktan sonra kullanıyorum bu maskeyi. Kokusu güzel, ancak aynı anda bir sürü ürün kullandığım için onarmadaki payını bilemeyeceğim. Ancak belirteyim ki 1 aydır sıkça düzleştirici kullanmama rağmen saçımda hiç kırık yok şu anda. Kullandığımda saçlarımı yumuşacık yapıyor, bitince tekrar alırım diye düşünüyorum.

3-Dax supergro: İŞE YARIYOR. Diyebileceğim tek şey bu. 3 günde bir saçıma sürüp 2 saat sonra yıkıyorum. Son 2 kullanışımda badem yağıyla karıştırıp kullandım. Saçtan çıkarmak zor, onun içinde saçım kuru sadece ellerim ıslakken biraz şampuan alıp saçlarımı resmen çitiliyorum. Sonra ellerimi az daha ıslatıp yavaş yavaş köpürtüyorum saçımdaki şampuanı. Ardından 2 şampuanlama daha yapıyorum normal şekilde, ve ta-da. Tırnaklara da iyi geldiğini belirteyim. Biter mi bilmiyorum ama bittikten sonra saçlarımı dinlendirip daha sonra alırım.

4&5- Pantene Argan Yağlı Elixir & Gliss Kur Yağ İksiri: Bu ikisini birlikte ele alıyorum çünkü hep ikisini bir arada kullanıyorum. Her gün duştan sonra havluyla nemini aldığım saçıma sürüyorum. Bir avcuma ikisinden de ikişer pompa sıkıp karıştırıyorum, kafamı öne eğip diplere değdirmemeye çalışarak uyguluyorum. Yumuşacık oluyor saçlarım ve kolayca tarayabiliyorum. Ev arkadaşım da denedi, oda çok beğendi. ÖZellikle glissinki şiddetle tavsiye.

6- Softem Tatlı Badem Yağı: Tatlı badem yağı kullanmak hiç aklımda yoktu, geçen bim'e gittiğimde görmüşken alayım dedim. Supergronun içinde kesin vardır ama ben yine de elime supergro ve biraz badem yapı alıp karıştırıp sürüyorum saçıma artık. Kaşlarıma falan kullanayım derdim ama gerek yok, pek bir şey farkedecek mi göreceğiz.






7- Gliss Onarıcı Köpük: Saçınızı yıkadıktan sonra sürün demişler ama ben saçımı akşam yıkıyorum, ve köpüğü sabahları uyguluyorum saçımı hafif ıslattıktan sonra. Şu ana kadar iki kez kullandım, ilkinde işe gitmeden önce hacim amaçlı ve çok memnun kaldım. Saçı sepsert yapmadan hoş bir görüntü veriyor. Bİr kez de duş sonrası ıslak saçıma sürüp tarayıp kuruttum ama bir fark göremedim. Şu an için nötr'üm. Biraz daha kullandıktan sonra göreceğiz.

8- Elidor Maksimum Hacim Sprey: Bu spreyi sırf bitsin diye kullanıyorum. Hacim vermesi toplam 10 saniye sürüyor. Kokusu güzel. Belki de ben yanlış kullanıyorumdur. Bu serinin su gibi olan spreyi çok güzeldi ama.

9- Gliss ısı koruyucu sprey: Saçlarımı sık düzleştirmeye başladığım için bir koruyucu sprey alayım dedim, klasik bir parfümeride bulabildiğim en iyisi buydu. Memnunum diyebilirim. Hem banyo sonrası saçımı kurutmadan önce, hemde düzleştirmden önce sıkıp saçımı tarıyorum, sonra ne yapacaksam onu yapıyorum. Önce biraz saçı ağırlaştırıyormuş gibi geliyor ama taradıktan sonra geçiyor o his.

10- Wella köpük: Asıl kullandığım köpük bu. Ama sanki çok yapıştırıyor saçı, ya da ben uygulamayı beceremiyorum. Hafif nemli saçıma başım öne eğikken uyguluyorum sonra fön makinesiyle hacim veriyorum saçıma. İdare eder işte, biterse almam galiba tekrar.

11- Gliss onarıcı sprey: Bu serinin her ürününe ayrı aşığım. Artık pek sık elim gitmese de arada saçımı açmak için banyodan sonra sıkıyorum.

12- Elidor belirgin bukleler krem: Sabahları köpük kullanmadığım günler bu kremi sürüyorum. Saçıma krem sürme kültürüm pek olmadığından garipsiyorum biraz. Saçımı ağırlaştırıyormuş gibi geliyor, hala pek alışabilmiş değilim. Annem ve ev arkadaşım oldukça seviyor ama.



Bunlar da bitse de gitsek dediğim, bir türlü bitmeyen saç ürünlerim. Kuru şampuanın içinde az kaldı gerçi; ondan umutluyum.




Bunlar da saçımın şu anki hali. Sağdaki fotoğraf hakkında da annemle aramızda şu diyalog geçti demin, heh:

-anne bu fotoğraf güzel mi yoksa katile mi benziyorum?
-katil gibi ama masum katil. böyle adamı öldürmüş, gömmüş, ama sonra namusuyla şerefiyle gidip teslim olmuş gibi.




Sevgiler hepinize (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder