11 Temmuz 2014 Cuma

Merhabaa

Son 3 haftadır bir yetişkinmişçesine yaşamakla meşgul olduğum için ne blog ne facebook ne ekşisözlük cart curt hiçbirşeyle ilgilenemedim.

Stajımın 3. haftasını bugün itibariyle bitirdim. Bir özel eğitim kurumunda staj yapıyorum, ve inanın stajın bu kadar zor olacağını tahmin edemezdim. İnanılmaz bir yoğunluk var, allahtan gitgide hafifliyor işler. Bugün ilk kez birebir ingilizce dersine girdim, çok heyecanlandım ama pek güzel geçti yahu :)

En son bi 2 hafta önce ev arkadaşımla kuşadasına gittik. Onun dışında tatil de yapmadım. En büyük dileğim yatmak oluyor haftasonlarında.

Çalıştığım yer Karşıyaka'da. Öğle aralarında çarşıda dolanıyorum, birkaç şey alıyorum. Dün essence'in siyah asansörlü göz kalemini görmüşken 4-5 tane aldımi sonra baktım bir sürü rossmana gelmiş. Hiç bulamadığım için ben de atlamıştım üzerine halbuki.

Fotoğraflarını ya şimdi ya da bir ara bulursam ekleyeceğim iki terlik/ayakkabı aldım polaris'ten. Bana kalsa almazdım da annem al al ayakkabı al diye darlamasın artık diye, pes ettim.

YILLAR SONRA ilk kez kuaförde saçlarımı kestirdim. Nefret ederim kuaförlerden, olaibldiğince az gitmeye çalışıyorum. Bayağı kısa oldu bana göre, ama hem kendime yakıştırdım hem hoşuma gitti. Elimde 1 fotoğraf var galiba, zamanla yenisini eklerim. Şimdi duşta saçıma krem sürmüyorum. 3 günlük bir rutinim var. bir gün dax supergro, bir gün gliss'in onarıcı maskesi, bir gün de sadece şampuanla yıkıyorum saçlarımı. Her duş sonrası pantene ve gliss'in yağlarını 1-2 şer damla karıştırıp saçıma sürüyorum. 1 haftada uzadı saçlarım resmen, bir de yumuşacık oldular. Çok memnunum gidişattan.

Bugün bir de düzleştirici aldım: remington sleek & curl. Teknosa'dan aldım: gördüğüm en iyi indirim oradaydı. Şimdilik memnunum valla. Birkaç gün daha geçsin de bakalım.

Başka aklıma gelen giden bir şey yok. Havalar inanılmaz sıcak. Umarım biraz daha serinlerde geçiyordur yazınız.

Sevgiler

Saçımın yarı fönlü hali bu, eteği geçen hafta koton'dan aldım, çogzel rengi yahu







bu da şimdi düz halini görebilin diye hesap makinesiyle çektiğim bir fotoğraf. tipime değil saça bakıp geçelim lütfen :F :



Bu arada yaz sonunda saçlarımı bu renk ve model yapmak istiyorum, ne dersiniz? Ten rengime gitmeyeceğinden eminim ama amacım bir açıp, hoşuma giden rengi bulana kadar koyultmak. Muhtemelen turuncuların orda bir yerde duracağım.


ayakkabılardan biri linkte bulunan lacivert görünümlü, aslen siyah babet:


diğeri de şunların beyazı:


ikisi de 40 numara




2 yorum: