19 Temmuz 2014 Cumartesi

Leke Tedavisi 19.07 (2.5. ay)

Merhabalar

Hazır vaktim varken ne hakkında yazsam dedim ve aklıma bu leke işleri geldi, bir update yazısı yazayım dedim.

Durum şu ki hazirandan beri isotrexin ve benzamycin'i kullanmıyorum. Dermatologum yazın kullanmak için bir ilaç önermişti ama leke değil sivilce tedavisi içindi o, ben de ihtiyacım olmadığı için almadım. Artık sadece Lar Roche Posayin Effaclar duo+ ve k'sını kullanıyorum.

2 küsür aydır kullanmaya göre bu iki ürün de çok beklentimi karşıladı mı emin değilim. Oram buram hep leke olduğu için ben sadece çenemin sağ tarafındaki lekelere bakarak yorum yapıyorum. Bana hala ilk günkü gibilermiş gibi geliyor. Fotoğraflarda yansıdığı kadarına siz de yorum yaparsanız sevinirim.

Garnier'in +50 güneş koruyucusunu almıştım geçenlerde, 2-3 gündür sabahları makyajın altına bir tek onu sürüyorum. Bugün gibi dışarı erkenden çıkmadığım zamanlarda da duo'yu sürüyorum sabahları. Her gece de k'yı sürüyorum yatmadan.

Bunlar dışında, 2 yıl sonra tekrar glifor kullanmaya başladım. İnsülin direncim olduğu için doktorum zaten önermişti ancak ben düzensiz kullanıp bırakmıştım. 1 yıldır kilom sabit, ve açlık krizleri geçirmeye başladım normalden sık bir şekilde. Günde yarım hapla başladım, 1 hafta sonra tama çıkaracağım.

Saçlarıma aynı döngüde süpergro ve onarıcı maske yapmaya devam ediyorum. 15-16 gün olmuş kestireli, ilk gün düz hali bile toplanmazken son 1 haftadır baya at kuyruğu bile yapabiliyorum. Sürdüğüm onca şey varken hangisi fayda etti bilemiyorum ama supergro nun işe yaradığını düşünüyorum.

Before postlarını da burada bulabilirsiniz:

http://ojemparfumum.blogspot.com.tr/search/label/Leke%20Tedavisi

Buyrunz leke fotoğrafları:

(neden kabarık çıkmış cildim yahu :()










bu da bonus :P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder