12 Haziran 2014 Perşembe

bugünlerde bens

Selamlarrr,

İzmir'de hava o kadar garip ki... Bir yağıyor bir duruyor, bi acayip. Stajım başlayana kadar gezebildiğim kadar gezmeye çalışıyorum, sonra vaktim olmayacak zaten. Şimdilik birkaç fotoğraf paylaşmakv istedim, hakkında yazacak bir konum olur umarım yakında =)

Bu arada hayat boyu hep uzun gömlekler, uzun bluzlar giydim; kısa şeylerden nefret ettim. Ancaak yakın zamanda inadına kısa şeyler hoşuma gitmeye başladı. Bir de güzel bi kot tayt bulunca ikisinin birleşimi çok hoşuma gitti ve aşağıda bi yerlerde göeceğiniz kısa gömlekle taytı almış bulundum. Tayt 40 beden, gömlek L.











İlk birkaç fotoğraftaki makyajsız halimdir, leke tedavisi şeysine referans olsun.

Sevgiler :*

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun, umarım tedavin sorunsuz ilerliyordur:)
    Bu arada gömleğini çok sevdim çok şeker:)

    YanıtlaSil