7 Mayıs 2014 Çarşamba

Yapabildiklerim/Yapamadıklarım

Merhabalar tekrardan, :)

Az önce güneş kremimi gördüm de aklıma böyle bir post hazırlamak geldi. nedenini şimdi açıklıyorum kii:

Yapamıyorum:

Güneş kremi sürmek.
Sabah dışarı çıkmadan önce sürdüm kremi, aynaya falan da baktım yani öyle gelişigüzel de sürmeidm. Odaya geldim bir baktım çenem boynum her yerim bembeyaz. Geçen derste de birkaç arkadaşım çenemde beyazlık var diye uyarmıştı beni, BAŞARAMIYORUM BEN BUNU ARKADAŞ.



Yapabiliyorum:
Doğaçlama yemek.
Yurtta kalmanın bana kattığı en büyük yeteneklerden bir tanesi bu. Dolabı açıp da gördüğüm malzemelerle en azından yenebilir seviyede yemek yapabiliyorum. Yaşasın aç kalmamak.
fotoğraf bana ait değildir





Yapamıyorum:

Koşmak
Ne zor şey şu koşmak yarabbim. 10 saniye koşsam yoruluyorum, hayattan soğuyorum. Ne de faydalı şey halbuki.


Yapabiliyorum:
Su içmek.
Geçenlerde 1 hafta kadar eve gittim, döndüğümde bir baktım ki o kadarcık sürede 1.5 kilo almışım. Hızlı alınan kilo hızlı verilir diyip umursamadım ama bir sonraki hafta da 1.5 kilo alınca öeh diyip bir önlem almaya karar verdim. Hem aburcuburu azalttım hem de artık günde en az 2 litre su içiyorum. Hayatımda ilk kez başarıyorum bunu; normalde sudan nefret ederim ve zorunda değilsem kesinlikle içmem. Hem kiloları vermiş oldum hem de baya rahat ettim su sayesinde. ŞİDDETLE tavsiye.



Yapamıyorum:

Erken yatmak 

Her gece ortalama 5-6 saat uyuyorum, o da iyi günümde. Sabah elimde olmadan erken uyanıyorum ve geri uyuyamıyorum. Bunu bile bile mal gibi her gece 2 3 e kadar oturuyorum, sonra ertesi gün zombi gibi dolanıyorum *esner*



Yapabiliyorum:

Ayık taklidi.

Uff hem de öyle güzel yapıyorum ki.

Gerçekten sarhoş olmayı sanırım içten içe küçük düşürücü bir durum olarak benimsemişim. Bu sebeple çakırkeyiften tut da en çok içtiğim zamana kadar geniş bir skalada bile çok güzel ayık taklidi yaparım, düz çizgide yürürüm, kafamdan çarpım yaparım. Taklit bizim işimiz.



Aklıma başka şeyler geldikçe editlenecek bu post :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder