7 Mayıs 2014 Çarşamba

Siparişimi verdim :))

Selamlarrr

Bu öğlen gül hastalığından ötürü oluşan kızarıklıklarımı göstermek ve sivilce izleri için verdiği ilaçla ilgili birkaç soru sormak için dermatologa gittim. Cumaya kadar yokmuş kendisi, elim boş dönmüş oldum.

Dönüşte eczaneye uğrayıp daha önce de bahsettiğim effaclar k ile ilgili bilgi almak istedim. Eczacıya isotrexin kullandığımı söyleyince dönüşümlü kullanmamı önerdi, ben de bir doktora danışıp öyle alacağımı söyledim. Yalan oldu tabi.

Effaclar k yaptığı peeling etkisinden ötürü aklımdaydı. Sivilcelerim tek tük çıkar ama sivilceden rahatsız değilim ben. İzler sıkıntı. Kimi forumda effaclar k yetersiz, etkisiz denmiş ve duo tavsiye edilmiş. duo nun da soyucu bir özelliği yok ancak yağlı ciltlere iyi geldiği söylenmiş. Ben de duo yu sabah k yı akşam kullanmak üzere ikisini de aldım. Bir de elim değmişken temizleyici jel aldım. alışveriş yapmak için online sitelere bakıyordum kaç gündür, bugün tesadüfen mamacım.com'u gördüm ve genelden daha uygun fiyatları olduğunu gördüm. Umarım sorunsuz bir alışveriş olur, memnun kalırsam kendilerini kullanmaya devam edeceğim.

Bu arada isotrexinin ilk haftası bittiğinden ötürü bir 1. hafta postu hazırlayacağım ancak fotoğraf makinem fena durumda.

Yeni postlarda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın :))


2 yorum:

  1. iyi gelir inşallah canım bakalım nasıl olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ben de öyle umuyorum :))

      Sil