11 Mayıs 2014 Pazar

OHA OHA OHA

NE kadar büyük bir eurovision fanı olduğumu bilmek için beni çok yakından tanımaya gerek yok; ya 1-2 postumu okusanız ya da benimle 5 dakika konuşsanız kendiniz de anlayabilirsiniz :)

2004'ten beri deli gibi, psikopat gibi takip ederim eurovision'u. Nasıl açıklanabilir bilmiyorum, en yakın şey takım taraftarlığı gibi geliyor. Ama böyle en pis fanatiklik hali düşünün. Aylar önceden her ülkenin kendi içindeki ulusal finalerini izlerim, tüm şarkıları artık bıkıncaya akdar dinlerim, dinlettiririm.

Bu seneki favorim norveç'ti, ama açıkçası isveçli sanna nielsen'i teee 2008'den beri bilip dinlediğim için onun kazanmasını da istiyordum. Avusturya'nın kazanmasını istemek için sebeplerim vardı ama insanların ne kadar önyargılı ve homofobik varlıklar olduğunu bildiğim, ve şarkıyı da o kadar beğenmediğim için kazanacağına hiç ihtimal vermedim.

Yarı finalleri arkadaşlarımla izledik. İsveç'in aldığı alkışları görünce, aha dedim, isveç kaptı 1. liği helal olsun. Ammaa 2. yarı final'de o da ne, Avusturya benim hayatımda görmediğim alkışı, desteği aldı seyirciden. Yoksa Avusturya'nın kazanma ihtimali mi vardı lan, doğru söylesin biri? Arkadaşlarım kesin Avsuturya alacak ded, yok dedim, ekşisözlükte herkes Avusturya da avusturya diyordu, bahis sitelerinde Avusturya 1. sıraya yükselmişti, kiminde ise isveç'in hemen altındaydı.

Dün yarışmayı gerçekten yüreğim ağzımda izleidm. Şu an da tekrarını izliyorum. Gerçekten avusturya sahnedeyken de, 12 puanları toplarken de gözlerim doldu. Odada uyuyan arkadaşlarım vardı, çığlk atmamak için kendimi zorladım ama tutamadım. VE conchita KAZANDI!

Peki benim bundan çıkarım ne, ben niye seviniyorum?

daha önce söylemediysem tam zamanı, SENEYE ERASMUS'A AVUSTURYA'YA GİDİYORUM AHALİ. bir aksilik falan çıkar diye yakın çevrem ve ailem dışındakilere pek bahsini açmamıştım ama şimdi bir aksilik çıkmaması, pürüz oluşmaması adına elimden gelen her şeyi yapacağım. Hem havalar daha güzel olur, hem de başka ülkede bile olsa eurovision belki giderim diye 2. dönemde gitmeyi seçmiştim sonuçlar açıklanınca. BÖYLE BİR ŞANS, TESADÜF olabilir mi? Geçen sene sene kaybetme korkusuyla gitmekten vazgeçince ne kadar üzülmüştüm allahım, ne ağlamıştım gidemiyorum diye.

Her şey olacağına varıyor.

SEVGİLER!

Bu da sonuçlar açıklanırken ben efem, oda arkadaşım sağolsun :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder