25 Mayıs 2014 Pazar

Doğumgünüsüm :)

24 mayıs itibariyle 21 oldum. Ne depresif yaş bu yarebbim. 21 nedir, sorarım nedir 21? Bunun bir sonrası 30 gibime geliyor, yanılıyor muyum? :)

Birçok doğumgünü kutladığımız Flamingo'ya gittik arkadaşlarımla :) Ordan da Nefes'te biraz içip biraz(öhöm, saatlerce de denebilir) eğlendik :)

Uzun zamandır görmediğim arkadaşım ve oda arkadaşlarım da geldi, kalabalıktık güzel oldu.

Ben çok kötü bir hediye seçiciyimdir, hiç düşünceli hediye alamam. Sağolsun bana hiç benzemeyen arkadaşlarım pek güzel hediyeler seçmişler, ben her ne kadar hediyeye gerçekten önem vermesem de, haklarını yiyemem. Bol gülücüklü, esprili, güzel şeyler verdiler bana. Hele bir tanesi vardı ki, düşüncelilik seviyesi gözlerimi doldurdu, az ağlattı.











Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder