15 Mayıs 2014 Perşembe

Cilt Bakımı Update - 1. hafta sonu

Böyle günler geçiriyorken ciltten biz ne bakımdan bize ne derseniz haklısınız. 2 gündür içim içimi yiyor, kendimi çok kötü hissediyorum. Zorunda olmadıkça çıkmıyorum dışarı, ekşisözlükten, canlı yayınlardan, haberlerden, sosyal mecralardan sürekli olanları takip ediyorum ve çok ama çok üzülüyorum. Girsem çıkamam bu konudan, allah herkese sabır sorumlulara azıcık akıl fikir versin diyorum.

Öncelikle ayrı bir sorunum, gül hastalığım ilacı sürdüğüm yerlerde geçip diğer yerlerde yayılmaya devam ediyor. korkum sırtıma da sıçraması. doktor ilaca devam dedi ama benim hiç içime sinmiyor. bir sabunlu banyo dahi yapamıyorum ve kıpkırmızı oram buram.

onun dışında hayatımda ilk defa cildimde kusma yaptı ürünler. çok fazla yeni şey kullanmaya başladığım için tam oalrak sebep ne bilmiyorum ama tahminim 1 haftadı kullandığım LRP serisinden temizleme jeli. İnanılmaz bir kurutma yapıyor cildimde. Önce sabah akşam kullanıyorken artık sadece akşamları kullanıp üzerine de nemlendirici sürüyorum, ama sanırım yetmemis. Şu anda yüzümde 1 i yeni sönmüş 3 tane mercimek boyutunda uçsuz sivilce var ve alnımda da 1 tanesi çıkmak üzere. Bu tip ürünlerde başlangıçta bunların normal olduğunu biliyorum ama ne kadar süre sürmesi normal bilmiyorum. Eğer biraz daha bu şekilde devam ederse birer birer kullandığım ürünleri çıkartarak soruna neyin sebep olduğunu bulmaya çalışacağım. Kaş yapalım derken göz çıkartırsam çok üzülürüm.

Bunun dışında isotrexinde galiba 2. haftam doldu, izlerde bir değişiklik yok - ki beklemiyorum zaten. Ama cildimin genel tonunda açılma ve aydınlık farkediyorum. Peelinge de başladığımdan beri burnumdaki siyah noktaların çoğu kayboldu -alın ve burun kenarında değişiklik yok. Ufak boyutta sadece 1 adet sivilce çıktı- o da bugün- ve diğer sivilcelerim de normalden hızlı ve sorunsuz olarak yokoldu. Hızdaki farkın sebebi benzamycin diye düşünüyorum.

Herkese iyi akşamlar - olabildiği kadar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder