9 Mayıs 2014 Cuma

Bugün aldıklarım & gelenler & çöpe attıklarım

Bakınız: üşengeçlikten 3 postu birleştirme :)

Herkese selamlarr.

Şenliklerden fırsat bulduğum bir sıra 2 ders arasında alışverişe gittim bugün. Cilt bakımına çok sardığım bir dönemdeyim; özellikle temizliğine çok dikkat etmeye çalışıyorum. Çok ürün alıp hep kullanmayı unutan biriyim, hele yurtta yaşamaya başladığımdan beri elime ne gelirse onu kullanıyorum resmen. Ama dermatologa gittiğimden beri daha özenliyim, hiçbir şey yapmazsam bile yüzümü sabahları temizleyiciyle temizleyip güneş kremi sürüyorum.

Gelelim bugün aldıklarıma. Öncelikle ben bu lekelerden ve siyah noktalardan kurtulmaya kararlıyım arkadaş. O lekelerin sebebi de siyah nokta ve sivilceler zaten; onlara elimi sürdükçe oynadıkça izler kaldı yüzümde. Gittim bir tane neutrogena peeling aldım. Bugün gelince yurda kullandım, OH MAY GAD nasıl bir serinlik ferahlık hissi o öyle. Buram buram kimyasal var içinde muhtemelen, ama verdiği hisse bayıldım.

Dermatologum yağsız nemlendirici kullanmamı önermişti, ben de hem yağsız oluşu, hem genellikle memnun kalınması hem de tipinin şirinliğinden ötürü neutrogena yağsız nemlendirici aldım.

Makyaj çıkartma olayım benim tamamen gelişine sallamadır. Kimi zaman sabun + tonik yaparım, bazen jel + tonik yaparım, kafama göre anlayacağınız. Bunun önüne geçmek için garnier makyaj temizleyici aldım. Ben bu hele de jel temizleyicilere güvenemiyorum arkadaş, sanki her şeyi silmiyorlamış gibime geliyor. Fondoten ve göz makyajlı makyajımda denedim %90 başarılı.





Bu krem deodorantı denemeyi istiyordum, bugün görmüşken alayım dedim. Fikri bana çok enteresan geldi. Maskaram bittiği için rimel maskarayı aldım; saç boyasının rengi ise böğürtlen siyahı. Üşenmezsem akşama boyayacağım saçlarımı. Şu anda da akmış mavi siyah rengindeler zaten.




Bunlar da diadermine markasından soğumamın sebebi olan ürünler ve bitmek üzere olan bioder roll on. Essence far bazım bitmek üzere, yenisi alınacak aman unutmayayım. Siz bu satırları okurken bu ürünler çoktan çöpü boylamış olacaklar :)


Bunlar da az önce gelen mamacım.com siparişlerim :)   özellikle de belirtmeme rağmen kutudan 1 adet bile tester çıkmamasına çok şaşırıdm açıkçası; enteresan. Belki tester politikaları değişmiştir yakın zamanda, bilemedim. Az önce jeli ve duo'yu denedim, elimi yüzümden alamıyorum.  o.o



Bana bu ürün kullanımı konusunda şans ve sabır dileyin, rica ediyorum.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder