12 Mayıs 2014 Pazartesi

Ailemizin yeni üyesi

Heh, bir bebek katıldı sandıysanız ailemize, sizi hayalkırıklığına uğrattığım için özür dilerim. Ama o kadar hızla, çığ gibi büyüyor ki cildim için kullandığım ürünler, artık başka bir benzetme bulamadım.

Bu sabah gül hastalığıyla ilgili kontrol için dermatologa gittim. Eumovate'a devam dedi, çıktıkça lekeler sürecekmişim. Bunun sonu yok, vallahi yok. Orda bitiyor burda çıkıyor şurda bitiyor orda çıkıyor. Tamam dedim geçtim. Bir de lekeler için verdiği isotrexin jel vardı her gün kullandığım, tam onunla ilgili bir şey soracaktım ki yüzüme bakıp şok geçirdi kadın. Alt tarafı 1 adet sivilce çıktı yüzümde, ki bu sabahki de inmiş haliydi, resmen dünyası başına yıkıldı doktorun. O, dedi, ne o? Yeni mi? Adet dönemin mi ded, niye ıktı o sivilce? Valla dedim yok yeni çıktı bu inmiş hali. Isotrexin falan paklamaz bunu bu çok derin, sana yeni bi şey yazıcam dedi. Dedim tutan ne, yaz anasını satıyım. Yeterince şey boca etmiyormuşum gibi yüzüme. Yaz onu da. Yazdı nitekim. Yalnız ben hayatımda bu kadar afill ilaç görmedim, sanırsın kimyagerim vuhuu...




Nitekim sanırım başaramadım böyle garip bi görüntü oldu sonuç olarak.


Bu da toplu fotoğraf. Dermatologum isotrecin ve benzamycini dönüşümlü kullanmamı önerdi. Ben bir de aralarına effaclar k'yı katıp 3 günlük bir rotasyon yapmayı düşünüyorum..
Hadi artık hayırlısı diyor sevgilerimi sunuyorum.


isotrexin ve effaclar k lı 1 haftadan sonra cildimin şu anki durumu şu şekilde (tabletle çekmeseymişim iyiymiş):



ohoy bu fotoğraflar da ne kötü çıkmış o.o valla bu kadar da sorunlu değil cildim o.o

9 yorum:

  1. Benzamycin çok çok başarılı bir sivilce kremi canım. Çok kısa zamanda sonucu göreceksin :)
    Fakat sana bir tavsiye kıyafetlerine bulaşmasın, çamaşır suyu gibi beyazlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, doktor da öyle dedi şimdi fellik fellik beyaz yastık kılıfı arıyorum :) sivilceyle çok sorunum yok aslında da almış bulundum bir kere artık :)

      Sil
  2. canım blogunu takibe almak istiyorum ama problem var galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ilgin için. haklısın bir problem var sanırım, çözmeye çalışıyorum

      Sil
    2. oldu sanırmı, haber verdiğin için teşekkürler :)

      Sil
  3. İyi günler, geçmiş olsun. Kayınvalidemin yüzünde de kızarıklar oluyor, acıtan sivilceler çıkıyordu. Alerji testi yaptırdı ve biorezonans diye bir yöntem kullanıyor şimdi. Biraz tuzluca bir tedavi. Ayrıntıları bilmiyorum. Ama belli süreler boyunca belli şeyleri yemiyor. Vücuduna manyetik alan veriyorlarmış.Yüzü bir düzeldi anlatamam. Önceden deseler hadi len derdim ;) Tabi henüz tedavi bitmedi. Bakalım, bitince yeniden başlayacak mı? Tıpta çareler tükenmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, kayınvalidenize de geçmiş olsun. benim yüzümdeki kızarıklıklar sivilce izleriyle, vücudumdaki de gül hastalığıyla alakalı. umarım kalıcı bir çözüm olmuştur kendisi için :)

      Sil
  4. Ben de zamanında hem isotrexin hem de benzamycin kullandım. Pes etmeden düzenli olarak kullandığında eminim hepsinden kurtulacaksın. Bence cildin çok da kötü değil. Şimdiden çok geçmiş olsun. Bu konudaki tecrübelerimi okumak istersen http://www.gozdeokul.com/index.php/2014/06/sivilcelerle-savas-ben-kazandim/ yazıma göz atabilirsin. :)

    YanıtlaSil