23 Kasım 2013 Cumartesi

Dax Supergro

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :)

Aslında şöyle uzun uzun hayatımda olup bitenlerden bahsetmek istiyorum ama postun başlığı malum, konudan uzaklaşmamak lazım :) Aslında yaptığım pek bir şey yok da öyle boş boş konuşasım geldi.

Şimdiii...gelelim ürünümüze. Ben bu saç maskesini mi desek yağını mı desek, uzun süre önce kafama koymuştum da işe yarar mı yaramaz mı bilememiştim. Bundan 2-3 hafta öncesinde okuduğum bloglardan ve yorumlardan edindiğim bilgiyle ürünü arkadaşıma önerdim, kendimin kullanmadığını belirterek. O almaya karar verince ben de alayım bari dedim :)

Benim saçım normal bir insanınkine göre herhalde 1/3 hızda falan uzuyor. Bu da allahın bir hikmeti. Kendimi bildim bileli böyle. Annemin de inadına bir hızlı uzar saçı bir hızlı uzar sormayın. Benimse saçlarım daha hayatımda göğüs hizamı geçmemiştir. İnsan bir noktada sinirlenip nasıl olsa uzamıyor diyip kestiriveriyor, sonra hop başa dönüyor. Geçenlerde yine dellenip oda arkadaşıma kestirdim saçımı, aynen şöyle:


kesildiğinin ertesi günkü hali şöyle:


evet bu arada fotoğrafları hesap makinesiyle çektim :)


işte bu sebeplerden ötürü benim saç ürünlerine pek inancım yoktur. En kötü ihtimalle saçıma az biraz bakım yapar ümidiyle aldım bu yağ karışımını da. İçinde avokado yapından susam yağına kadar birçok yağ var. Yapısı vazeline benziyor. Sıcakta erimeye çok meyilli. Ben bir miktar ürünü böyle saç spreyi kapağı gibi birşeyin içine koyup eriyene kadar sıcak suyun iinde bekletiyorum. Sonra parmak uçlarımla saç köklerine masaj yapıp kalanı da saçımın geri kalanına ve uçlarına sürüyorum. Bu işlemi banyodan 1-1.5 saat önce yapıp banyoda çok iyi duruluyorum, durulama bölümü biraz uğraştırıcı.





Henüz 3 kez kullandım, ama saçımı boyamadığım için beyaz tellerden gerçekten farkı görebiliyorum. En azından uzama hızı normal bir hıza çıktı diyebilirim. Bir de bu benim çok düzenli kullanmayan halim, kiartık haftada 2 kez kullanmak üzere kendime söz verdim :)

Down & under ın argan yağlı serumu ile birlikte favori saç ürünüm oldu kendisi, şiddetle tavsiye edilir :) Watsonslarda bulabilirsiniz :) 

Kendinize iyi bakın :)


7 yorum:

  1. İyiymiş farkediliyorsa uzama hızı tabi benim böyle bir sorunum yok ama internette en fazla olumlu yorum alan karışımlardan biri bu http://www.handepolat.com.tr/HIZLI-SAC-UZATICI-FORMUL-146.html twitter adresinde de olumlu yorumlara bakabilirsin hatta dax super gro dan sıkılırsan denemekte fayda var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, bakıyorum hemen :)

      Sil
  2. bende deniyorum canım ama bişi desem ay sana kısa sac yakışır aslında desem kızarmısn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kızmak ne demek çok teşekkür ederim :) ne yalan söyliyim kısa saçtan ben de hoşlandım ama içmde kalmıştır hep şöyyle upuzun saçlar :) ama en azından boyalı kısımlar gidene kadar hep kesiceğimi çin saçım kısa kalıcak tahminen 5-6 yı kadar :D :D

      Sil
    2. hehe demekkı aynı fıkırdeyız o zaman boyalı kısımları bırden tezmızlesen arkadaşında maharetlıymıs küt bir kesim sana apayrı hava katar canım sonrada gelsın upuzun saçlar desek olmazmı:)

      Sil
    3. ehehe yok o iş yaş boyasız kısım şu an 5 cm falan :D

      Sil
    4. ay 5 cm mi:) o zaman gerçekten yaşmış:) küt modelide daha sonra ıstersen denersın artık canım güzele ne yakışmaz dımı ama

      Sil