6 Ekim 2013 Pazar

Bunu da yapıverdim

Bu yaz yaptığım geziden daha önce bahsetmiştim sizlere.

O gezinin sonunda gittiğim konserden de sözetmişimdir elbet.

10 yaşından beri hayran olduğum bir sanatçı var benim. Zeljko Joksimovic. Duyanınız belki vardır. İlk kez bu adamı ben eurovision 2004 te görmüştüm. O yaşın aklıyla aşık olmuştum ben melodiye. O neyin sesine, kemana, anlam veremediğim sözlere. Lane moje ydi şarkının adı. Canım benim yani.

İşte ben yazın yaptığım gezinin sonunda bu şarkıcıyı makedonyada görme fırsatını elde ettim. Tam ben oradayken onun da konseri vardı. En önden izledim kendisini 2 saat. Ona karşı olan hayranlığımı tarif edebileceğimi sanmıyorum. Şimdiki 10 yaşındaki kızlar justin biebera falan hayranım diyorlar ya, onların hayranlıktan kastettikleri şeye ben çok gülüyorum. Bu adam benim dolaylı yollardan çok hayatımı değiştirdi. onun sayesinde yabancı dillere ve eurovsiona merak saldım. Yabancı dillere yatkınlığımı gören annem o zamanlar beni okduğum okuldan alıp bir koleje verdi. Hayat beni bu adamın sayesinde çok farklı yerlere götürdü, çok farklı şeyler yaşattı.

Dün kızılaydan odtu ye gelirken daha önce arkadaşımın bahsettiği dövmeci geldi aklıma. Aradım adresini aldım, Bahçelide dolmuştan inip yürüyüp gittim. Saat 6 ya geliyordu, şimdi müşterimiz var pazartesi ya da salıya randevu verebiliriz dediler. Ben ama ben o zamana kadar kesin vazgeçicem diyince de aldılar beni. Çok çok ilgililerdi sağolsunlar. Sonuç bu:


Bunu da bugün çekti arkadaşım :)





Henüz 24 saat yeni doldu. Benim için lafta kalacağından emin lduğum bir şeydi dövme yaptırmak, bir anlık bir gazla gerçekleşti. İyi ki de yaptırmışım. Benim için bu iki kelimenin yeri, anlamı her şeyi çok büyük. 

Devamının gelmesini de içten içe umuyorum... :)

Buda bahsi geçen şarkı: Kimseye bana yaşattığı duyguları yaşatmasını beklemiyorum, aman bu muymuş o kadar bahettiği şey demeyin :) Sevgiler




2 yorum:

  1. Hayırlı olsun :)Şarkı güzelmiş her ne kadar anlamasam da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :)) ben de uzunca bir süre anlamadan dinledim :)

      Sil