9 Eylül 2013 Pazartesi

Reklamlar ^^

Gerek facebook'ta, gerekse üyesi olduğum tüm sosyal ağlarda bu uygulamanın reklamını yapmaktan vazeçmeyeceğim.

Reklam dediğime bakmayın, bu işin şakası. :)

Daha önceki postta da bahsetmiştim diyete -daha doğrusu yeni bir yemek düzenine- girip spora başladığımdan. İlk hafta sadece ,6 kilo vermiş olmak moralimi bozmadı, çünkü böyle olacağını biliyordum. İlk hafta her zaman en kötüsüdür.

27 ağustosta başladığım diyet + spor ikilisi sonucunda ben 9 eylül itibariyle 2.5 kilo verdim. Ne kadarı yağdır sudur bilemem ama hem tartım, hem de kondisyon bisikletim diyor ki yağ oranım %2 azalmış. Muazzam bir su kaybı da olmuştur elbet ama günde minimum 2 - 2.5 litre su içtiğimi belirteyim.

Bahsettiğim her şeyi myfitnesspal uygulaması sayesinde başardım- evet 100 gram da olsa kilo vermek benim için ÇILGIN bir başarı.Umuyorum ki devamı da gelecek. Akıllı telefon sahibi değilseniz internet sitelerini de kullanabilirsiniz. Yapacağınız tek şey yediklerinizi buraya kaydetmek. Baştan kendinize bir hedef seçiyorsunuz -benimki haftada 1 kilo vermek mesela- ve uygulama size bunun için günde kaç kalori almanız gereltiğini söylüyor. Benimki aslında 1200 dü ama ben onu ne olur ne olmaz diye 1150 ye çektim.

Bu tabii ki ne olursa olsun günde maksimum bu kadar kalori alabileceğiniz anlamına gelmiyor. Eğer spor yapıp 400 kalori yakarsanız, ekstradan bir 400 kaloriye sahipsiniz demektir. Önemli olan net kaorinizin 1200 olması. Ben günlük ortalama 700-800 kalori yakıyorum ve buna göre 1200 kaloriden çok daha fazla tüketiyorum. Henüz sınırı aştığım olmadı.

Spor olaraksa kondisyon bisikleti ve yürüyüş yapıyorum. Sıcakta yürüyüş zor olduğu için genelde günde iki kez 45 er dakika dizi eşliğinde bisiklette oluyorum. Haftada bir gün dinlenme günüm, o gün gün içinde egzersiz yapmayıp sadece akşam yapıyorum.

Yemekten hiç kısmam gerekmedi şu ana kadar. Ne istersem yedim. Sırf bugun yarım paket çikolata yedim ve devamını da yemeyi düşünüyorum. Kalori hesabını tutturduğunuz sürece ne yediğinizin hiç bir önemi yok.

İşte böyleee :) Hele bir de forumuna girerseniz insanların verdikleri kilolar sizi hayrete düşürecek. Benim gibi her şeyi yiyen ve hareketsizin allahı bi insanı bile düzene soktu, daha ne diyeyim.

Hoşçakalın :)

gözatmak isterseniz benim profilin: https://www.myfitnesspal.com/bahargaser


Bunlar da siteden bazı resimler:







8 yorum:

  1. Harika!Hemen yüklüyorum.Verilmesi gereken iki kilo daima vardır :)Tebrik ederim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe teşekkür ederim :) bende daha o verilmesi gereken kilolardan 18 tane daha var :D

      Sil
  2. şahaneymiş bende deniycem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene dene inanılmaz faydalı =)

      Sil
  3. kaydoldum :) Umarım işime yarar kuzum :)) Çok teşekkürler,umarım almamak üzere verirsin kolayca o 18 kilocuku :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarayacak bak dediydin dersin :)) çok teşekkür ederim sana da başarılar diliyorum :) :D

      Sil
  4. ben önceden bunun türk versiyonunu kullanıyordum, www.diyetarkadasim.com 'dan ama onu telefonla kullanmak çok pratif gelmiyordu. senin son yazını okuduktan sonra bu uygulamayı yükledim telefona. gayet de memnun kaldım. burdan devam ediyorum kalori saymaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa türk versiyonundan haberim yoktu teşekkür ederim :) umarım memnun kalırsın

      Sil