22 Eylül 2013 Pazar

NYC Smooch Proof Lipstain Rock on Ruby 497

Merhabalar!

Daha önce bahsettiğim gibi artık minimum düzeyde kozmetik alışverişi yapıyorum.  Beğendim bir allığı pudrayı almamak kolayo luyor da dudak ürünlerinde bunu yapmak çok zor geliyor işte.

Bu ürünü de NYC markasından bir şey denemiş olmak için aldım. Tester'ı çok başarılıydı ama benim aldığım ürün bir hayalkırıklığı oldu biraz.

Rimmel markasının lip stainiyle karşılaştıramam, onu kullanmadım daha önce. ARalarındaki en büyük fark NYC ürününün lip balmsız gelmesi. Yani eger parlak bir bitiş istiyorsanız ekstra bir parlatıcı ürün kullanmanız gerekiyor.

Şimsi ben bu staini nasıl kullansam nasıl kullansam dedim. Rengi en güzel hiçbir şey sürülmemiş dudağa veriyor bence. Tavsiyelere açığım. Ama ankaraya geldim geleli lip balm bağımlısı oldum yine. O yüzden önce bir lip balmı sürüyorum, bir süre bekleyip fazlasını alıyorum. Üzerine de 2 kat stain sürüyorum - sürmeye çalışıyorum.

Öncelikle ürünü alt dudağa uygulamak çok kolay ama üst dudağa uygulamak gerçekten çok zor. Keçeli kalem formatındaki eyelinerlar gibi biraz. Ucu yamulunca ince detayları yapmak cok zorlaşıyor- ki birkaç kullanımdan sonra benimkinin ucu yamuldu. Sıvı gelmemeye başladı, iyice bastırmam gerekiyor. Rengi tam vermiyor, eşit dağılmıyor. Bilemedim. 5/10 diyebilirim anca. Kalıcılıkta da o kadar 16 hr falan yalan, suyla temas ettiği anda dağılıyor.







Bununla beraberrr ayın 27 sinde myfitnesspal uygulamasını kullanmaya başlayalı 1 ay olmuş olacak. 17 sinden beri yediklerimi sayamadığım gibi ne yedim ne içtim hiç dikkat etmiyorum. Yine de 22 eylül itibariyle toplamda 4.0 kilo kaybetmiş olmanın haklı gururunu yaşıyorum efem! Lütfen siz de indirin uygulamayı -yeminle ben hayatımda bir şeyin reklamını bu kadar yapmadım.

Öpüldünüz!

2 yorum:

  1. ilk kez gördüğüm bi ürün oldu sayenizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nyc watsonslara yakın bir zamanda geldi zaten birçok ürününü ben de ilk kez gördüm :)

      Sil