16 Haziran 2013 Pazar

The Balm - Balm Jovi Palet

Ey oralarda bir yerlerde yakinda makyaj malzemesi alisverisine cikacak insan.

Simdi dur ve listendeki her seyi sil, direkt git bu paleti al. Yaz vakti fondoten kullanmayacaksin nasil olsa. Cildini de tikamaya gerek yok, pudrayi da bosver. Ekstradan bir maskara alsan yeter.

Ben bu paletin yazisini hazirladim yazdim saniyordum. Belki de yazmisimdir bile, blogun tozlu sayfalarina karismistir. Oyleyse bile canim sagolsun.

Ya ben bu palete asigim.

Bir tek lila fari sevmiyorum bu palete dair. Hic kullanirmiyim bilmiyorum.

Aslinda benim hedefim sadece mary lou aydinlaticiyi almakti. Altin rengine asik biri olarak onu almamak olmazdi. %50 zamani ya tek basina ASLA bitiremeyecegim mary lou ya 20 lira verecektim ya da bu palete 30 tl. Evet ben de oyle yaptim.

Farlari daha cok fircayi hafif islatip kullandim. Kaliciliklari ve isiltilari artiyor boylece. Lacivert far bile kullandirtti ya bu palet bana, pes. Alligin da sekerligini yerim.

Bu kadar da profesyonellikten ve objektiflikten uzak bir port oldu ^^

Nude paletin kaliciligini begenmiyorum. Bu paletinkine ise bayildim. Essence bazin uzerinde saaaaaatlerce kaliyor.

En alttaki bidik rujlari ise cok az kullandim, allik olmak icin fazla katilar bence. Ben biraz beceriksizim ondan da olabilir pek tabi.

Farlarin ufak olmasini ben cok sevdim. Hayatinda far bitirememis insanim ben. Her faz 0.5 gram olsa daha bile iyiymis.

Ozet geciyorum: ALIN

optum :*











Ben bu ikisini cok benzetiyordum kutuda ama arada bariz bir ton farki varmis:




8 yorum:

  1. Şu an indirimde mi bunlar? Yeni aldınız galiba bu paleti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ya anneler ya da kadinlar gununde almistim. kadinlar gununde sanirim. en son balm i dun indirimde gormustum, %40 olmasi lazim.

      Sil
  2. merhaba ıkıncı kez goruyorum bu ppaketı :d
    merak etttım bu paletı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gratislerde satiliyor, almadan once idip testerlari inceleyebilirsin :)

      Sil
  3. bende delisiyim bu paletin:) indirimi beklemeden almıştım,yinede değer bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de deger :) ciktigini ogrendigimden beri surekli soruyordum gratislere ama hic bir yerde kalmamisti. tesadufen indirimdeyken bulabildim anca

      Sil