20 Haziran 2013 Perşembe

Sevdiklerim Sevmediklerim

Son zamanlarda o kadar her gordugumu kendimce yargilar, degerlendirir oldum ki, bunlara blogumda yer vermemek olmazdi. Birine bir seyi yakistirmadigimda hemen gozum ona takiliveriyor, dikkatimi cekiyor. Cok begendigimde de ayni durum gecerli. Bakalim sizlerle zevkimiz uyusuyor mu?

1) Ruj

Ne severim:

Kirmizi ruj. Tasiyabilenin hastasiyim. Ben yuzume cok gittigini dusunmedigim icin seyrek tercih ediyorum.



Ne  sevmem:


ya su tondaki rujlara olan antipatimi kelimelerle ifade etmeme imkan yok. gunluk hayatta kullanan da gormedim, henuz yakisanini da gormedim. severek kullanip begenenlere sozum yok, tamamen kendi gorusum  inanilmaz cirkin bir ruj tonu  oldugu. bu resimdeki yine ehhh ucundan idare eder de daha solgun bir pembeye dayanamiyorum resmen.

misal:





2) Cicek desenli kiyafetler

Ne severim:

Cok severek kullandigim 1 adet her yeri cicekli beyaz bir elbisem var. Tiffanyden aldim gecen yil. Kalabalik desenleri sevmeyen biri olarak o elbisemi cok seviyorum.

Bastanikinci benim. Elbise de bahsettigim elbise:



Ne sevmem:

Yanlis anlasilmasin kucumseyici bir ornek olarak degil, benzetme olarak kullaniyorum: cingene etegi gibi bu kiyafetleri sevmiyorum:



herhalde bu zevkimdeki farkin sebebi fonun siyah olmasi. gecenlerde benim elbisemin aynisinin siyah uzerine ciceklisini gordum ve ondan da tiksindim.


3) Uzun elbise

Ne severim:


ozellikle bu modeli begendigimden degil de en azindan gorunce yadirgamayacagim bir uzun elbise turu. uzun elbise deyince benim aklima gelen ilk sey şıklıkç Bu yuzdendır kiiii...


Ne sevmem:


Uzun penye elbise. Hani ablam nerde kaldi o şıklık? O asalet? E bitti elbise? Ne oldu simdi? Elinizde kumas mi bitti? Modeli muhtesem bir elbiseyi yediniz bitirdiniz? Sevmiyorum.



4) Fosfor

Ne severim:

Coook guzel, cok da yakismis, ten rengine de super gitmis.



Ne sevmem:


Fosforlu renkleri ayakkabiya, pantolona ve son gunlerin buyuk modasi genis kesimli bluza hic yakistirmiyorum. Hep dedigim gibi herkes istedigini bakalarinin ne dusundugunu onemsemeden ozgurce giymelidir. Benim de dolabim insanlarin 'bu niye bunu giyiyo la?' dedigi seylerle doludur. ama yakismiyor, yok yani. benim gibi toplu olanlarimizi daha toplu gosteriyor. Topuklu ayakkabida cok goze batiyor. Ama sirin mi, evet.


5) Agir makyaj

Ne severim:

Yerine gore yapilan agir makyaj iyidir. Bol siyahli, her seyi yerli yerine bir makyaj. Agir demeyelim de, 'olmus bu' bir makyaj.



Ne sevmem:


Size bir sey diyeyim, bu bu kizlarin yine iyi hali. Gercekte makyajsiz kimbilir ne kadar guzeldirler. Ne gerek var bu kadar badanaya ben anlamiyorum.

haha, unutmadan, son gunlerin bombasi:



6) Saclar

Ne severim:

Renk boy onemli degil. Kisinin yuzune baktigimda garipsemedigim her seyi begenirim. Her ne kadar renk aykirilastikca bu durum zorlassa da...


Ne sevmem:

Lise sona yada universiteye yeni gecen bircok kizimizin dustugu hata sonucu ortaya cikan sarimsi seyi sevmiyorum.



7)  Kulaklik

Ne severim:

Ne alaka demeyin :( Bu tip kulaklik kullanmaya basladigimdan beri digerkulakliklar kulagimda durmaz oldu. Bu bir kisir dongu. x i kullanamayip y yi aliyorsun, y yi kullandikca x i hic kullanamaz hale geliyorsun. Kulakligim son 3-4 yildir sunlardan biri oldu:





Ne sevmem:

Hep kulagimdan dustugu icin maalesef 



8) Bikini:

Ne severim:

Gecen gun aldim bu bikiniyi. Triumph markasi. her seyiyle yemin ederim hayalimdeki bikini. rengi burda biraz gaip cikmis, asli asker yesili



Ne sevmem:

Cok tatli olduklari halde ben giyemedigimden oturu ucgen ve ipli bikinileri bu kategoriye koyuyorum. C ve hele de D cuplar ^^ demek istedigimi anladi. *aglayarak uzaklasir*



Yoksa  ortaya soyle bir manzara cikmasini hicbirimiz istemeyiz. o.O:






var midir sizin eklemek istedikleriniz? :)







6 yorum:

  1. Hemen aklıma gelen "topuz" ama öyle düğün topuzu gelmesin akla. Günlük kullanımda hani topla-çık gibi görünen topuzlardan bahsediyorum. Bazı kadınlarda görüyorum bayılıyorum, güneş gözlüğü ve spor şıklıkla kombinlemişler, bayılıyorum. Ben 40 saat uğraşıyorum öyle bir görüntü veremiyorum!!!

    Çok keyifli bir yazı olmuş!
    Not- O ikinci görseldeki pembe ruj nasıl birşeydir!!????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler :) o ruj fena fena O.o

      ya o topuzlari ben de cok seviyorum ama yapmaya calistikca hic olmuyor. boyle rastgele hic aynaya bakmadan yapilan topuzlar kadar guzel olmuyor yapmaya calistiklarim :D

      Sil
  2. çok eğlenerek okudum yazını, özellikle ağır makyaja verdiğin kötü örneğin fotosuna bayağı güldüm :D

    ben de kızıl saçı severim ama zencinin 2 ton açığı bir kızda kızıl saç sevmem.
    hafif allık severim ama allıkla yanağın tamamını boyayanları sevmem :)
    ilk seferde bunlar geldi aklıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe tesekkur ederim. . agir makyaj diyince aklima ilk onlar geldi :D

      allik konusunda coook kaitliyorum. alligi fircayla surmus gibi degil de suratina yapistirip cevirip cevirip iz birakmis gibi gorunen bayanlari hayretle izliyorum :D :)

      Sil
  3. Yazını çok eğlenerek okudum, ağır makyaj, sarımsı acayip saç rengi ve minik üçgen bikiniye sonuna kadar katılıyorum. :-D Bunlar da benim eklemek istediklerim;
    Maşanın dağıtılmışı güzeldir, öyle kalıp gibi mahalle kuaföründe düğüne gider gibi yapılanlar günlük hayatta kullanılmasın.
    Saç boyası yapacaksanız diplerini de saçınız uzadıkça yapın öyle yarısına kadar siyah geri kalanı da sarı kokarca gibi dolaşmasın kimse.
    Teni koyu olan bayanlar lütfen kırmızı ve turuncu tonlu saç renklerinden uzak dursun! Mor ve bordomsu kızıllar çok güzel duruyor koyu tenlerde, illa ki yapacaksanız gidin onları yapın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay o masaya ben de cok katiliyorum nasil atlamisim. :D masa yapmam 5 dk suruyorsa onu dogal hale getirmeye calismak 10 dk suruyor :D

      turuncu sac konusunda da yildiz tilbe gibi bir ornekten sonra ne desen haklisin :D

      http://magazimedya.com/wp-content/uploads/2013/04/yildiztilbeturuncusac.jpg

      Sil