17 Haziran 2013 Pazartesi

Rimmel London Exaggerated Eyeliner - 001 100% Black

Adi eyeliner ama kendisi en sukelasindan bir adet dipliner. Fircasi kil kil degil baya bildigimiz dipliner formunda.

Buyuk bir kararlilikla eyeliner almaya girdim watsons'a 2 ay once. Istedigim sey simsiyah olmasi, ve dagilmamasiydi. Ne kadar zor olabilir degil mi?

Magazadaki tum markalardaki tum diplinerlari elimde tek tek denedim. Kurumalarini bekledim. Hepsi kuruyunca hasirt diye diger elimle ustlerinden gectim. Sadece 2 markaninki hic daiglmadan oylece duruyordu.

Biri l'oreal, digeri rimmel. l'orealinki 36 tl idi bu 15. Ben de bunu aldim.

Bir gun nasil eyeliner surdugume dair detayli bir post hazirlamak istiyorum aslinda. Gozumu kenarindan cekiyorum, goz kapagini germeden asla suremem. Once bir adet dumduz cizgi cektikten sonra hem cizgi kalinlassin hem de tirtiklar hatalar kapansin diye bir cizgi daha ciziyorum. Cok az kuyruk yapiyorum uctan.

Banyoya girip eyelinerim hic bozulmadan ciktigim oldu. ya da uyuyup uyandigim. Gercekten bu anlamda baya dayanikli. Cok kuruyup catladiktan sonra boyle elle kaziyarak da hic cikarticiya gerek kalmadan cikartabilirsiniz ama tavsiye etmem :))

2 aydir kullaniyorum, hemen her gun kullandim. Icinde bir adet bilye gibi bir sey var, ve hic bir kuruma belirtisi gostermedi.

Daha ucuz muadilleri vardir ama kaliciliklarinin ayni olacaginidusunmuyorum. Gozkapaklariniz yagli degilse ve eliniz gozunuze cok gitmiyorsa onlari da deneyebilirsiniz elbet.











Bu da en yamugundan bir uygulanmis hali :)


3 yorum:

  1. Çok güzelmiş, denemek istiyorum. Güle güle kullanın. :-)

    YanıtlaSil
  2. Suan watsons da var mi sadece orada mi satiliyor bide ??

    YanıtlaSil