19 Haziran 2013 Çarşamba

L'oreal Caresse Ruj 401 - Rebel Red

Ya ben alzheimer oldum ya da random olarak postlarim yok oluyor.

Ben bu rujun 403 nolusunun postunu hazirlayip yayinladigima o akdar eminim ki. allah allah. Hic bi yerde bulamiyorum ama. Bir ara onu da yayinlayayim, onu bundan daha bile cok seviyorum.

Ben bu seriyle galiba gecen anneler gununde tanismistim. %50 indirim vardi ve ben kirmizi ruja alisma asamasindaydim. 403 nolu koyu kirmiziyi alip cok begenince sonradan da bu rengini aldim.

Aslinda 403 kadar yakistirmiyorum kendime ama arada kullaniyorum iste. Canli, turuncuya bakan bir kirmizi. Bu serinin nemlendirme ozelligi cok guclu ama gorundukleri kadar renk vermiyorlar dudaga. Cok ince yapilari var ve tasarimlarini ben cok begeniyorum. L'oreal son donemin en iyi dudak urunlerini ureten firma bence.

Fiyat: yakaladiginiz indirime gore 15-30 tl arasi. Gramaj hakkinda bilgim yok.









ALINTIDIR:



buyrunuz bu da benden bir swatch :P :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder