16 Haziran 2013 Pazar

Kullandigim Sac Urunleri

Dun gece saclarim cok dokuluyor diye depresyona girmemle makasi elime almam bir oldu. Valla ne yalan soyleyeyim isim bittiginde herhangi bir kuaforden cikisima gore cok daha mutluydum. Az daha uzasa belime gelecek saclarim tahminen bir 12-13 cm kisaldi, simdi omzumu az geciyor. Az once duzlestirdim o halini de cok sevdim.

Sacim hic cok uzun olmadi. Bu haliyle bile hic sonuna kadar tarayamiyor dogru durust bakamiyordum. Elimi boydan boya icinden gecirsem illa bir yerine takilirdi. Cok iyi de oldu guzel de oldu valla. Bir ara bir resim paylasirim.

Malum ulkedeki durumlar da malum, finaller falan derken hic bakamadim buraya. Simdi hazir yaz gelmisken firsat buldukca eski tempoma donmeye calisacagim. Son 2 gunde cok cok guzel 2 sac urunu aldim bu vesileyle acilis yapmis bulunuyorum.

Once elimde ne var ne yok gorelim:






Yeni aldim dedigim iki urun down under argan yagli sprey ve serum. Once sadece spreyi almistim, ondan O KADAR memnun kaldim ki ertesi gun kosup serumunu da aldim. Bu ara gratiste indirimdeler (10.5 ve 22 tl)

Sacimi dusta kremlememe ragmen kurutma faslindan once arayabilmem icin illa bir spreye ihtiyacim oluyor. Cok uzun sure pembe sisedeki spreyi kullandim. Hic bir ozelligini goremedim. Sadece taramaya biraz yardimci oldu. Sisenin 4 te biri falan kaldi o  da cok uzun suredir kullandigim icin. Bosuna para vermeyin derim.

Bastan ikinci gliss spreyi sirf maskesinden cok cok cok memnun kaldigim icin almistim. 2 gun oncesine kadar banyo sonrasi spreyim buydu. Kokusu her seyi cok guzel. Saci yumusak yapmaya dair bir vaadi yok, yapmiyor da zaten. Saclarim cok gucsuz ve kuru oldugu icin, ve bu urun de yipranmis saclar icin oldugu icin bir nebze de olsa iyi gelmis olabilecegini dusunuyorum. Kuru saca hic kullanmadigimi belirteyim.

Elidor spreyleri ise ustlerindeki 'hacim' kelimesini okur okumaz atmistim sepete. Spreyin gercekten ise yaradigini dusunuyorum. Banyodan hemen sonrasi hacime ihtiyac duymadigim icin hep kuru saclarima uyguladim spreyi. Kafami one egip gelisiguzel siktiktan sonra soooyle bir yanlara salliyorum sacimi ve ta da. Hacimli saclar. O kadar da cabuk sonmuyor. Etkisi hemen gecen bir urun varsa iste o da bu 2 fazli spreyin abisi, en bastaki klasik sprey. Zaten o kadar guclu olmayacagini bilerek aldim aga ama bu kadarini da tahmin etmiyordum. Siktiktan sonra 5 dk sac hacimli oluyor ya da olmuyor. Bunu sikip disari ciktiktan sonra insanlar yuzume yuzume 'Bahar bugun senin sacinda bir sey var cok basik sanki' diyorlar. ALMAYIN ALDIRTMAYIN.

Gelelim Arginine icerikli spreyimize. Ben bu spreyi eksisozlukten bir yazarin onerisi uzerine almistim. Diger spreylerin aksine direkt sac dibine, tercihen gunde 1-2 kez sikiyorsunuz. Ben hic o kadar sitikrarli olamiyorum. Genelde elime geldiginde kullaniyorum. Ayni serinin sampuan ve kremini de kullaniyorum 1 yildir. Saclari muhtesem yapiyolar. Aslinda bu spreyi kullanmaya basladiktan sonra cok etkisini gordum. Sacim hic olmadigi kadar hizli da uzadi. Ama son 10 gundur falan inanilmaz dokuluyor saclarim. Depresyon sebebi, evet. Sonucta market urunu, beklentileri yuksek tutmamak lazimdi tabi. Ama yine de uzatma konusunda etkisini es gecemem, cok tavsiye ediyorum. En azindan sampuan ve kremini. Sacin geneline sikmadigimiz icin yumusaklik vb gibi bir etkiden soz edemiyoruz haliyle.

Down under bebeklerime gelelim simdi. Yesilli spreyi sampuanin yaninda mi ne almistik zamaninda. Cok begendigimi soyleyemem. Hani bastaki pembe sprey gibi. Olsa da olur olmasa da. Taramaya yardimci; kokusu bi meyveli bi' seyler. Argan yagli olan varken buna anca tu kaka diyebilirim.

GELELIMMMM Argan yagli seriye. Resmi yeterince zihninizde canlandirdiniz mi bilmiyorum ama benim saclarim kurunun, yipranmisin allahi. Boyaya boyaya totoma benzettim guzelim saclari. Yumusaklik nedir bilmezler yani. Net. Iste bu sprey ve serum sayesinde saclarimi dokunmaktan eskittim bildiginiz. Sprey bile yeterli aslinda ama serumu da alin daha etkili olsun. Sacimin nemini havluyla aldiktan sonra spreyi sikip bekliyorum biraz. Sonra serumu da avcuma yayip kafami one egip oldugu kadar esit yayiyorum. Kurutmadan once sac emsin iyice diye oylesine bi topuz yapip tokayla tutturuyorum. Yaklasik 15-20 dk sonra kuurutuyorum. VE HALA YUMUSAK.  HALA ELLENESI. Hele serum muhtesem kokuyor, portakal gibi. Hic bir sac urununuz olmasin ama bunlari alin. Hele serum zaten omurluk bir sey. Az sonra hepsinin iceriklerini goren resimlerde de goreceksiniz ki bu urunler icinde serum en masum olani. Icinde ekstradan zeytinyagi da var. E sorarim hanimlar, daha ne olsun?

Kendinize iyi bakin :*










bu da sacimin son hali:

hayir ben aglamiyorum ^^



2 yorum:

  1. canım elidorun adı batsın.spreylerde sıfır malesef. Bende sac spreyını kullandım sudan farkı yoktu. Down under argan yaglı kullanıyorum suanda cok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. dimi dimi, tek basima olmadigimi bilmek guzel :) down under, canim yaa o.o

    YanıtlaSil