28 Haziran 2013 Cuma

Kiyafet alisverisim koton/defacto

Son gunlerde Koton'da cilgin bir indirim var allahim aklimi cildiricigiiim.

En az 5-6 kotona girip ciktim 1 haftadir. Kiminde kendimi tutup hic bir sey almadim. Kimine hunharca saldirdim sonra pisman olup iade ettim aldigimi. Kiyafet soz konusu olunca cok cabuk gaza geliyorum. Elbiseye bakiyorum, bayiliyorum, aliyorum. Sonra giyecek yer gelmiyor. Biz hanimlarda eksik bir tahta varsa, iste o budur. Bir kiyafeti en yakin ne zamana giyecegimizi akil edememe. Tum hemcinslerimi suclama altinda birakan bu cumle icin ozur dilerim, ancak ve ancak bana bir bayan cikip da 'ben aldigim tum kiyafetleri disari en az 1 kez giydim' derse. Kendisine saygim sonsuz olacak. Isterse ve kabul ederse kendisine anne de diyecegim.

Sevdiklerim sevmediklerim postumdan belki hatirlarsiniz cicek desenli kiyafetler hakkindaki dusuncemi. Kotona ilk girisimde bu hafta bir elbise gordum. Krem uzeri cicek desenli. Zaten son zamanlarda kotona gireniniz varsa bu deseni es gecmeniz mumkun degil. ABARTMIYORUM ayni desenden blazer, pantolon, bluz, gomlek, 2 cesit elbise ve cocuk kiyafeti yapmislar. Cinden kumasi ucuza bulup bol aldilar da cok artti heralde. Ilk gordugumde ne abeci sey bu demistim. Hele blazer i dusman basina. Tovbe yarebbim. Ama bir straplez elbisesi de vardi ki ilk bakista asik oldum. 42 bedenini denedim, COK kotu olmadi. gogus kismi biraz zorladi. Sonra internette 44 une denk geldim ama ben alana kadar tukendi. Daha sonra gittigim 4 farkli kotonda o kumastan yapilan urunler icinde bir tek o elbise tukenmisti. En son bir kotonda 2 adet 42 bedenine denk geldim. Bir sans vermek adina denedim bir tanesini. Cikartirken fermuari olabilecek son yere kadar indirdim ama allah allah elbise cikmiyor? Bir baktim ki aynaya, yariyolda fermuar patlamis. O.o Hayatimda bu kadar utandigimi bilmem. Alacagim yoksa da aldim elbiseyi.

Ha bu arada benim acimdan iyi haber. Sene icinde 44 bedene bile cikan ben bu elbise haricinde xl tan l bedene, 42-44ten de 40 bedene indim. Ama tabi 40 bedendeki her kiyafete omuyorum. Bir pembe pantolonum var kendimde 2012 mayisinda aldim dogumgunu hesiyesi olarak. 40 bedendi ve fermuarlari kesinlikle yaklasmiyordu bile. Rengi cok  tatliydi ve tek kalmisti, ben de aldim. Gecen gun denedim ve- ta da oldu. Ondan sonra kiyafetlerin hep 40 bedenini dener oldum ve OLUYORLAR. Mutluyum la ben. Az sonra goreceginiz krem uzeri kelebekli bluz da 40 beden ama genis kesimli ondandir o. Siyah bluz L, japonlu elbisem (ASIGIM ULAN) da 40 ama o da lastikli oldugundandir.

Cok konustum. Buyrun:

Bahsi gecen pembe pantolon, ustumdeki defactodan aldigim siyah bluz. Boyle her seyin uzerine giymelik bir siyah bluz almam lazimdi zaten.


Bu bluzu buyuk beden kiyafetlerin icinde buldum. 40 beden ne zamandir buyuk beden haci? Sacmalamislar. 50 bedenini alip efil efil dolasmakla 40 ini alip normal bluz olarak giyme arasinda kalip 40 ini aldim. Genismis de baya.
















Sadece siyah bluz defactodan, kalanlar kotondan. Biri beni tutsun daha aklimda o kadar cok sey var ki anlatamam. O.o

1 yorum:

  1. http://nur-ela-m.blogspot.com/ bloğuma beklerim sevgiler... :)

    YanıtlaSil