24 Haziran 2013 Pazartesi

Kitap Satisi

Yakinda evimizden tasiniyoruz. Bu vesileyle daha once okumus olup kitapligima kaldirdirim kitaplari satisa cikarmak istedim. Belki aralarinda isinize yarayanlar vardir. Daha bu reismlerde olmayan bir suru kitabim var. Zamaninda ne kadar populer kitap falan varsa toplamistim. Stephen Kingler, Alacakaranliklar, Yuzuklerin Efendisi serisi, Harry Potter vs.. Akliniza gelen varsa ayrica e mail ile de ulasabilirsiniz bana bir bakarim kitaplarima.



1-2 si haric hepsini okudum buradakilerin.

Iclerinden Seytan Marka Giyer, Yeni Ay ve Tutulma sanki korsanmis gibi geldi ama iclerinde bir sorun yok. Almayi dusundukleriniz olursa iclerinden detayli resim yollayabilirim.
Ingilizce olanlari Ingilizce dersimizde kullandigimiz icin icleri cizilidir. Digerlerinde hasar bulunmamaktadir.

Fiyat 8 er tl.



Buradaki kitaplarin cogunu alali cok oldu haliyle ama %80 ini okumamisimdir. Iclerinde hic hasar bulunmamakta. Ufakken epsilon kitaplarini deli gibi topluyordum.

6 sar tl

Araya ince kitaplar karismis onlar 3 er tl.



Lostlara basladim da bitiremedim.

3 er tl

Daha fazla epsilon kitabi ve talihsiz seruvenler dizisi. Dolabimin en alt gozundeydi bu kitaplar ondan hepsini cikaramadim. Serinin tum kitaplari olmasi lazim bende, en azindan 10. ya kadar. 6 sar TL.


Kitaplarin guncel fiyatlariyla ilgili bilgiye sahip degilim. Birden fazla kitap almayi dusuneniniz olursa fiyatta indirim yaparim.

Gorusmek uzere :)


ojemparfumum@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder