23 Haziran 2013 Pazar

Giyerim Giymem

Sevdiklerim/sevmediklerim postunu yazmaktan baya bi keyif aldim acikcasi. Sirf o ruju aldim bu fondoteni surdum postlarindansa biraz daha gunluk hayata ve bana dair seyler de paylasmak istiyorum artik. Bu postumuzun konusu da giyerim/giymem dediklerim olsun dedim.

1- Topuklu ayakkabi

Boyum 1.73. Aslinda o kadar da uzun bir boy degil ve hatta toplu bir insan oldugum icin oldugumdan kisa gosterdigimi dusunuyorum. Topuklu giyerken boy degil topuk inceligine dikkat ederim. Cok kalin topukla da en inceleriyle de rahat edemiyorum. Dolgu topugu yazlik elbiselerin altina cok cok yakisitiryorum.

Giyerim:





En sagdaki benim efem.


Giymem:

Mantar topuklu ayakkabilardan olesiye nefret ediyorum. Cirkin olduklarindan degil cok guzelleri de mevcut. Sadece cok fazla her yerde olduklarindan midir nedir ayakkabiyi cok basit gosterdigine inaniyorum. Hic mantar topuklu ayakkabim olmadi, snairim olmayacak da.


Halbuki bu cok guzelmis mesela. Ama en azindan bir hasir orgulu olsaymis mi?


2)  Yazlik bluz.

Giyerim:

Ozellikle atlet tipinde bluzum cok fazla. Rahatlar, cesitliler, rengarenkler  daha ne olsun?




Giymem:

Moda terminolojim asagida gosterecegim bluzlarin turunu tamimlamama yetecek kadar kelime icermiyor maalesef. Ozellikle boyundan bagli olan turundekileri kimseye yakisitrmiyorum.


Hani bazi kiyafetler vardir. Askida gorur asik olursunuz, denersiniz de buyuk bir hayal kirikligina ugrarsiniz. Asagidaki gibi bluzlarin tamaminda ben hep bu duyguyuy yasiyorum. Boyle kollu kiyafetler bana HIC yakismiyor. *20 kilo verdikten sonra tekrar denenecek* 




3) Maxi etek

Giyerim:

Maxi etek denince benim icin akan sular durur. Su hafiften ortalama uzeri olan boyumun tek hayrini uzun seyler giyerken goruyorum zaten. Uzerine giyecek sey bulamama sorunumu saymazsak hic bir kusurunu goremiyorum bu eteklerin.






Giymem:

Boyu dizle bilek arasinda olan ISTISNASIZ her etekten nefret ediyorum. Allahim, boyle cirkin bir sey olamaz herhalde. En son lacivert bir maxi etek aldim sonradan astarinin olmasi gerekenden kisa oldugunu farkettim. Ondan bile tiksindim bu yuzden.


Hah bir de buradaki gibi firfirli maxileri hic sevmiyorum, hic.




4) Tayt

Giyerim:

Bildigimiz tek renk siradan, dumduz taytlarin hastasiyim. Uzerine de bir tunik gecir, ta da. Mucize gibi. Kisin siyah tayt uzun kazak ve gri botlarimi gecirip gittim her yere neredeyse. Sorun bakalim pisman miyim?


Aynen de soyle:




Giymem:

Geyikli noel babali zirtli pirtli taytlar sanirim benim icin simdilik bu kategoriye giriyor. Ve cart renkli taytlar. Ilerleyen zamanlarda belki kanim kaynar, o yuzden buyuk konusmuyorum O.o . Yakisanlarina saygi duymaya devam.







5) Abiye

Giyerim:

Mezuniyet elbisemi hatirlayanlariniz vardir belki. Asil mezuniyet gecemde sacimi hic begenmedigim icin neredeyse hic fotograf cektirmemistim ama bloga bir post hazirlayip koymustum.

Sade, efil efil, kabarik olmayan, tercihen uzun, orasindan burasindan guller dallar fiskirmayan abiyeyi severim.    Asaleti, durusu, tarzi olan. 

Ne giyebilirim mesela:




Bu da 4 yil once ve gecen seneki ben:





Ne giymem:

Kemeraltindaki gelinlikcileri bilenleriniz bilir. Iste orada satilan gelinlikler gibi abiyelerin %90 ini ben sahsen bizzat kendim giymem.




Oooop buyuk konustum galiba. Iste bunu kesinlikle giyerim:




6) Kulotlu corap

Giyerim:

Corapta renk konusunda tutucu degilim. Morundan turkuazina renkli kulotlu coraplarim var. Onceden cok etek giymezdim ama bu sene resmen pantolon sortumdan cok etegim olmaya basladigindan beri corap sayimda muthis bir artis oldu. 





Giymem:

Bunlari valla giymem. Bi ara boslguma gelmis kahverengi gullu mullu bi corap almisim. Arada hala bakar bakar aglarim.






Ama bir ara -belki hala vardir- penti de unluler tarafindan dizayn edilmis ince coraplar satiliyordu. Onlar cok kibardi mesela. Cok da hostular. Hele sanirim Burak Kut'undu boydan boya notali olan, cok hosuma gitmisti. Onlara karsi bir garezim yok. :)

Heh bu:




8) Kadife

Iste sevgili okuyucular, soz konusu kadife olunce giyerim diyebilecegim hic bir sey yok. Kadifeye dokunamiyorum bile. Ufakken bir suru kadife pantolonum vardi da sonra bana bir sey oldu. Goruntusunden dahi hoslanmaz oldum, giymeyi birak. Aramiz bayagi limonu anlayacaginiz.





Eklemek istedikleriniz varsa butrunuz :)




1 yorum:

  1. Karışık desenli çorapları ben de pek beğenmiyorum.
    Desenli taytlar, kadife eşofman, kürk ve türevleri, çok şıngırtılı sallantılı küpeler, aşırı simli, pırıltılı, zımbalı vs. kıyafetler kullanmam dediğimde ilk aklıma gelenler

    YanıtlaSil