17 Haziran 2013 Pazartesi

Garnier BB Krem / Light

Garnierin diger BB kremini, sisko olanini, ilk aldgiimda cok begenmistim. Sonra rengi uymaz oldu, cildimi yaglandirir oldu. Elimi surmez oldum ben de.

Bir arkadasimin tavsiyesi uzerine bu cesidini denemek istedim ben de.

Yapisi digeri gibi kremsi degil. Herhangi bir fondoten kadar, hatta affinitone kadar akici, sivi yapida.

Bir bb krem icin inanilmaz kapatici. Su an icin en favori cilt urunum diyebilirim.

Nemlendirici ozelliginin cok oldugunu dusunmuyorum. Unutmadigim/usunmedigim zamanlarda altina nemlendirici kullaniyorum.

Ne zaman bir urunun medium tonunu aldiysam pisman oldugum icin light aldim bu sefer. Benim cildime uydu. Ilk surerken bir acik gelmis gibi duruyor ama hemen oturuyor.

Tup olusunu ve urunun cikis yerinin ufak olmasini sevdim. Tam cantaya atmalik. Agirligi da normal bir fondotenden(30 ml) daha fazla (40 ml).

Ozetle ben gercekten begendim. Ilk ciktiginda 20 tl falandi galiba da simdi 14 tl her yerde, hatta bulabilirseniz daha bile ucuz. Yapisinin cok ince olmasi sebebiyle serin yerde yasayanlarin yazin da kullanabilecegini dusunuyorum.

3-4 aydir kullaniyorum, sivilce vb sorunla karsilasmadim.

:*

--------------------------------------
When I first bought the first BB cream Garnier produced -the one for mixed skin type- I was happy with it. Then it started to look way too dark on my face  and I stopped using it.

One of my classmates uses this one and suggested me to give it a try. I was looking for a foundation with a light formula so I took her advice. I actually liked it very much. This time I bought it in light shade and it matched my skin tone pretty well. It doesn't get orang-ish by time and it didn't cause any acne, pimple or blackheads for me so far. I've been using it more than 4 months now.

The coverage is between medium - full for me. It's more than enough for a bb cream.

I actually prefer to use a moisturizer before the bb cream since I don't find this product very moisturizing. If you do so, of course you don't have to do that.

Lastly, it comes in a 40 ml tube which is 10 ml more than usual amount of liquid foundations. Its price is about $8- 11 in Turkey.

--------------------------------------------------










2 yorum:

  1. iyi günlerde kullanın :D


    bend e avınun bb kremı kullanıyorum memnunum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim sen de gule gule kullan =)

      Sil