28 Nisan 2013 Pazar

Yeni Kesfim: Maxnina.com

Merhabalar,

Dun bana attiklari bir e-mail sayesinde maxnina.com dan haberdar oldum. Olmaz olaydim; kiyafetlere, abiyelere nasil icim gitti anlatamam. Sadece bayanlar degil, clothing for men basligi altinda baylar icin de urunleri mevcut, ve su siralarda %80'e varan indirimleri var. Dunya capinda kargo ucretsizmis ama bugunlerde yurtdisi alisveris limiti nedir hic bir bilgim yok, o yuzden gordugum her urune atlayamadim.




Turkiye'de milyarlara satilan gelinliklerin, abiyelerin aynisini, hatta daha iyisini 150-200 dolar arasina gorunce insan bozulmuyor degil. Karsima mezuniyetimden once cikaydiniz ne olurdu ha zalimlar?




Bazi abiye/nisan elbisesi ornekleri (halter bridesmaid dresses):





Bunlar da elegant wedding dresses, yani gelinliklerden bazi ornekler:



Genel olarak Amerikalilarin bu tip elbise tarzini sevmeyen bir insanim. Ama cok abiye/gelinlik sitesi gordum de bu kadar zevklisini gormedim. 


Kiyafetin yani sira taki, eldiven, ayakkabi gibi aksesuarlar da bulmak mevcut ve daha onemlisi hemen hemen her urunun 56 beden ve hatta daha yukarisina kadar bedeni mevcut. Eger siz de modaya uygun, zevkli urunler pesindeyseniz bir goz atin derim.

Hoscakalin! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder