8 Şubat 2013 Cuma

Max Factor - False Lash Effect Waterproof Mascara

Ozet gec diyenler icin: Begenmedim

Ise yaramayan maskara gordum de yani bu kadarini da gormedim.

Rimel anneme ait, daha once de bahsettigim gibi maskara soz konusu olunca riske girmeyi cok sevmiyorum. 40+ lira olan rimellere onyargiyla bakiyorum, ki bu rimel de beni hakli cikaranlardan.

Firca da aslinda sevdigim bir turden, genisce, plastik. Beklentim en azindan bir uzatma, az hacimdi. Var olan kirpiklerim bile kisalmis gibi geldi bana surdukten sonra, ne yalan soyleyeyim. Hadi ben surmeyi mi beceremedim diyecegim ama memnun kaldigim rimellerim var, bu rimele ozgu bir durum bu.

Buyrun:



Devam














Siz ne dusunuyorsunuz?

7 yorum:

  1. I ıhh beğenmedim,Maybelline rimeller buna 1000 basaaaar :D

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. Mega Volümden sonra gerçekten basit kalmış görüntüsü.

    YanıtlaSil
  4. Çok berbat ben rossmann indiriminde 16 tl ye almıştım. Başka rimel üstüne kullanınca güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Çok berbat ben rossmann indiriminde 16 tl ye almıştım. Başka rimel üstüne kullanınca güzel oluyor.

    YanıtlaSil