7 Şubat 2013 Perşembe

L'oreal Mega Vollume Collagen Maskara

Maskara cikarmaya en usendigim makyaj malzemesi oldugundan oturu bu seneye kadar ayda yilda bir kullandigim bir urundu. Ama artik goz makyajina biraz daha ozen gosterir oldugum icin maskarasiz pek disari cikmaz oldum.

Simdiye kadarki en favori maskaram gecen yil anneler gunu zamani aldigim pastel'in pembe ambalakli maskarasiydi.Hala da o aslinda, ama bu maskara da ona oldukca yakin duzeyde memnun etti beni.

Firca sozkonusu olunca plastik- kil cok ayirt etmiyorum. Genel olarak kil fircalari daha dayanikli ve uzerinde kontrol saglanabilir buluyorum. Buyuk fircalar ise her ne kadar kullanimda cok hosuma gitse de genelde maskaranin cok dogal durmasini sagladiklari icin urunu bir kac kat kullanmaniza sebep olabiliyorlar.

Ben bu maskarayi yilbasi indiriminden 20 tl'ye almistim, 40 tl'den inmisti. Acikcasi maskaraya verilen paraya gercekten aciyorum. Ne 100-150 tl ye rimel aliniyor, fos cikiyor. En kotu ihtimalle colossallar var serinin her urunu birbirinden guzel, gidip onlari kullanirim. Herhalde maskarada limitim max. 25-30 tl dir diye dusunuyorum.

Maskarayi aldigim ilk 1 hafta - 10 gun hic memnun kalmadim acikcasi. Cok dogal, hic surulmemis gibi duruyordu. Ben de koydum bir kuseye bir sure pek elim gitmedi. Daha sonraki kullanislarimda ise cok memnun kaldim, ayirma, uzatmada hele cok sevdim. Biraz topaklanma oluyor ama o biraz benim suremeyisimden oturu. Tekrar alir miyim? Sanmiyorum. Zibilyon cesit maskara varken, ayni maskaradan 2. kez alacagimi sanmiyorum ama memnun kaldigimi belirtiyorum tekrar.



Devami:








Bu 3. kat olacak yanlis yazmisim / this is supposed to be 3rd layer













Maskara arayisi icinde olanlara onerilir :)


Hoscakalin

3 yorum:

  1. woww ben de çok beğendim açıkçası günlük kullanım için uygunmuş bence kirpiklerinde çok hoş durmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim.Kirpiklerin çok güzel durmuş.Bu da bir daha ki ay alınacaklar listeme eklendi.Güle güle kullan :)
    bana da beklerim bu arada :)
    http://makyajesyalarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil