6 Şubat 2013 Çarşamba

Flormar Tekli Far 003

Daha once bu tekli farlarin resmini cektigime eminim. Hatta blogda daha once yazmis bile olabilirim, bilmiyorum :D aldirmadan devam ediniz

Benim icin dandik far, kupkuru olan, parmagini surunce soooyle parmaginin kaymasina izin vermeyen, ucusan farlardir. Denemeden once bu farin da oyle cikacagini dusunmustum.  Flormar urunlerine gecmisten gelen bir onyargim var ama her yani aldigim flormar urunuyle onyargilarimdan gitgide kurtuluyorum.

Bu fari sanirim bayram indiriminden 4 kusur liraya almistim. Altin rengine sapik derecesinde asigim, 20 farkli markada ayni tonu gorsem uzgunum ama alirim. Bu boyutta, yapisi da fena olmayan, ucuz denebilicek bir fari gordukten sonra da almak zorunda kaldim, uzgunum :D (icses: hic de uzgun degilim. evet.)

Ton sahane bir ton, kutusunda cirkef durduguna bakmayin. Altini ne kadar seversem altin - kahve kombinasyonunu da bir o kadar cok severim. Genellikle ya kahve kalemle ya da kahve farla birlestirip kullaniyorum. Kendime yakistirdigim cok az far rengi var, ve bu renk de onlardan bir tanesi.

Dupe olarak maybelline'nin krem farlarindan altin rengi olani, ve yine ayni sekilde the balm'in nude-tude paletindeki altin rengini onerebilirim.

Buyrunuz:












6 yorum:

  1. bence de cok asik olunasi bir renk canim,bende bunun beyaz rengini kullaniyorum gerci bitmek uzere :/ ama cok memnunum hafif sedefli hatta bazen aydinlatici olarak bile surdugum oluyor,sende gule gule kullan cok yakismis ayrica sana ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurlerr :)) sen de gule gule kullan

      Sil
  2. Çoook beğendim kii :)) hemen alınacaklar listesine ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler efemm :) simdiden gule gule kullan :)

      Sil
  3. nude tude daki snobby e benziyor müthiş indirim var şu sıralar bu eski ambalajlı olanlarda :) 016 numaraya da bakmanı tavsiye ederim canım ten rengi far seviyosan :)

    güle güle kullan, bloguma da bekliyorumm :)

    burdakozmetikkonusulur.blogspot.com

    YanıtlaSil