13 Ocak 2013 Pazar

The Balm - Nude-tude Palet

Bu palet benim fiyati 60 tl iken bile hic bir gratiste goremedigim bir palet.

Arada aldigim kiytirik farlar haric sadece nude tonlarda farim vardir. Kahverengi makyajin da yeri bende ayridir. Ondan oturu aklima koymus olmasam da bloglarda gordukce bu paleti inceler, gratiste testerina bir bakardim.

yilbasinda gratise gittigimde cok az seyde indirim vardi, balm markasi bunlardan bir tanesiydi. hic umudum olmayarak hatta gulerek sordum nude palet olup olmadigini, sansima son 1 tane kalmis. 27 tl idi, hemen kapiverdim.

siyah olan haric her rengi inanilmaz sevip kullaniyorum. ozellikle sexy ve stubborn favorilerim. hepsi muhtesem. sadece baz uzerinde bile kalicilik sorunu yasiyorum. 2 saate saftlari kaymaya basliyor, birikme yapiyorlar cizgilerde.









 ust siradan baslayarak renkler

bayildim mi? evet. far setlerinin en buyuk dezavantaji boyutlari olur. acmaya kullanmaya usenirim. ama bu seti cantama atip cikiyorum cogu zaman, incecik. hele de indirimdeyken, kacirilmamasi gerektigini dusunuyorum.

Fircasinin da eyeliner olan degil ama normal far surmek icin olan tarafindan memnun kaldim. kuru olarak eyeliner olarak kullanmayi basaramadim acikcasi ama islak olarak kullanilabilecegini dusunuyorum.

Hoscakalin :)

9 yorum:

  1. Cok guzel bir paletmiss:) hangi far bazi uzerine denedin acaba canim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler :) diger farlarda beni oldukca tatmin eden essencein far bazini kullanmistim ama bu sette pek memnun kalamadim :(

      Sil
    2. Ben essence i begenmiyorum pek urban ile ya da kendi yaptigim far baziyla belki daha iyi duru diye dusunuyorum.

      Sil
  2. bence sorun far bazında çünkü artdecoyla denersen en az 8-10 saat arası kalıcı olduğunu göreceksin ilginçtir benim göz kapağımda hiç birikme yapmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de bazla ilgili ama diger farlarda hic sorun yasamamistim ondan sasirdim :( cok far kullanan biri olmadigim icin bazlarla cok hasir nesir olmuyorum :(

      Sil
  3. çok güzei bir palet güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan. ben de çok seviyorum bu ürünü.

    YanıtlaSil