19 Ocak 2013 Cumartesi

Shady Lady vol.2 - The Balm

Evet bu Balm Indirimleri basa bela olduu :(

Bon Jovi paleti almakti amacim aslinda. Onun da amaci tek basina almak istemedigim aydinlaticisi may lou'ydu. tek basina alsam bitiremeyecegim net. bon jovi de hic bir yerde kalmamis olunca shady lady yi aldim ciktim.

Nude paletin bence tek eksigi kalicilikti. yoksa renkler sahane. bu setteki renklere ba-yil-dim. Ikinci olumlu fark ise farlarin yaklasik 2 gram olmasi (9 renk 17 gram). Cok far suren biri degilim ama far sayim az oldugu icin elim sik sik bunlara gidecek, o yuzden mutlu muyum evet.

Bu set temptalia'nin A+ verdigi bir set. ona gore her yonden kusursuz demektir bu. Neden bu detayi veriyorum, cunku henuz kaliclik bakimindan benim test etme sansim olmadi. Temptalia gibi guvenilir bir kaynagin fikirlerini bilin istedim.

Bol resimli bir post olacak bu, aman diyeyim. Izmirin havasi kapali oldugundan renkleri oldugu gibi gostermek icin zibilyon resim cekmem gerekti. Ama amacima ulastigimi dusunuyorum. Favorim ise cok az kullanacagimi bilsem de mavi olan :(

Son olarak: 9 renk var, 17 gram. Normal fiyati 60 tl, indirimle 36 tl'ye aldim. Yurtdisi fiyati 39.50 dolar. Farlarin tekli hali indirimde 9.25 tl (3.4 gram), normal fiyati 15 kusur.


























Ozetle: begendim. bu paletlerin bu kadar ince, kolay tasinir ve genis kapsamli olmasina bayildim. biterse alirim bir daha kesinlikle.


Hoscakalin! :)

2 yorum:

  1. Bu palet bana biraz ışıltılı gelmişti. Kullandıysan yorumların nedir, nasıl duruyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozellikle en ustte,i ilk iki renk icerisindeki simler nedeniyle isiltili evet. geri kalan ise isiltidan cok metalik bir gorunume sahip, kesinlikle mat diyemem :)

      Sil