21 Ocak 2013 Pazartesi

Shady Lady ile bir Makyaj Denemesi

Bu seti de tam anlamiyla ilk kez bu vesileyle kullanmis oldum. Cok fazla far kullanmam, kullansam da bu kadar rengi karistirmam ve asla kas  altina beyaz/acik renk far surme adetim yoktur. Mutlaka yapanlar vardir ve durusu merak edernler olabilir diye kullanmak istedim bu seferlik.

Buyrunuz:










fircayi hafif islatim c.i.t.a.c. yi eyeliner olarak alt kirpik diplerine cektim:





maskara da eklendi ve:


before/after




annemin yorumu ise: kizim bu gelin makyajin ne dugune mi gidiyorsun? oldu. benim cok gunluk hayatta tercih edebilecegim bir goruntu degil ama farlari tek basina kullanirim elbet :)

8 yorum:

  1. Belki yaşın daha genç olduğundan annen de sen de garipsemişsinizdir makyajı canım ;) Ben gayet kullanırım böyle bir makyajı günlük :)) The balm dan 2 tane tekli farım var,bir tanesi o Just this once Jamie. Bayıldım ben,harika farlar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha ben sen o mor olani almissindir diye tahmin etmistim :F ben de sevmedim desem yalan olur :)) sadece gozkapagimda oldugu kadari bir derece ben de kullanirim belki ama beyaz far benden uzak olsun :)

      Sil
    2. Morlardan da aldım zaten biri de Curvy cami isimli far :D Kaçar mı :)) Hem de %50 indirimde 7 küsur tl.ye gelmişlerdi yaa .. Beyaz değil de kırık beyaz ya da ten rengi farları kullanabilirsin kaşaltı için canım . Ben de öyle parlak beyazları kaşaltına süremiyorum pek .

      Sil
    3. ayyyy kiskandimm :D teklileri 9 kusure gordum ben de ama bitiremezdim zaten iyi ki denk gelmemisim paleti birakir onlari alirdim mazallah :D

      Sil
    4. Valla hiç far ihtiyacım yokken o fiyata güzelim renkleri görünce,bir de The balm farları denemek isteyince kaçamadım almıştım :D Ama bütün renkler harikaydı,zor seçmiştim ikisini de :) Palet de fazla olacağından tekli almıştım işte hehehh .

      Sil
  2. tokgozlulugune kocaman bir alkis! :D

    YanıtlaSil
  3. Bence de hic oyle dugun makyaji degil, gayet gunluk bir makyaj olmus. Hatta benim standartlarima gore dogal bile denebilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha ne mutlu oldum bunu okudugumaa :)

      Sil