31 Ocak 2013 Perşembe

Online Alisveris

Strawberry'den alisveris yapamaz oldugumuz gunlerden beri online alisverisimi daha yogun olarak turk sitelerden yapmaya basladim. Baslarda guvensizligim had safhalardaydi ama birkac deneyimden sonra artik ne tip urunde hangi siteyi tercih etmeliyim bilincine vardim.

Oncelikle size sunu soyleyeyim. Eger mecbur degilseniz kozmetik alisverisini -hele de renk tutturmak zorunda oldugunuz urunlerin(fondoten gibi) alisverisini online yapmayin. Bunun altini ciziyorum, sebebini de birazdan anlatacagim. Cok ufak bir yerde yasiyor ya da illa online yapacagim ben diyorsaniz, urunun uzerinde son kullanim tarihi tasiyan bir urun, ya da checkcosmetic.com 'da bulunan bir markanin urunu oldugundan emin olun en azindan.

Gelelim hakkinda fikir sahibi oldugum sitelere:

1- Markafoni

markafoni- limango -trendyol vb. vb. siteler icerisinde en memnun kaldigim site acik ara markafoni.

bazen ayni marka urunun ayni urunleri arka arkaya bu online sitelerde satisa sunuluyor. Koton markasindan aldigim iki blazer'da sahit oldugum uzere, fiyat olarak en avantajli site markafoni. Su ana kadar ayakkabi olsun, parfum, blazer, kazak...bir cok alisverisim oldu buradan. Hic birinde sorun yasamadim, parfum konusunda supheleri olan varsa parfumun orijinal oldugu garantisini verebilirim. Yalniz zamanla populerlestiklerinden midir nedir parfumler artik cok pahali, neredeyse tekin acar gibi magazalarla ayni fiyata satiliyor cogu.

Kargo zamaninda geldi, urunlerde hic hata yasamadim. Gonul rahatligiyla oneriyorum.

2- Trendyol

Cok buyuk konusmayayim ama isim coook dusmedikce asla yuzune bakmayacagim bir site trendyol.

Ilk alisverisim garanti olsun diye kendi bedenimden 1 beden buyuk aldigim pantolonun inanilmaz dar bir model gelmesiyle basladi. Bu onlarin sucu degil sonucta risk benim dedim, bunu geciyorum.

Bir sure sonra bir alisveris daha yaptim buradan. Gunler gecti hala yola cikmadi siparisim, durumu ibldiren bir email attim, urun ellerinde olmadigi icin siparisimi iptal ettiklerini bu yuzden de bana 20 tl lik cek vereceklerini soylediler, verdiler de hakikaten.

o cekle de bir alisveris yaptim, yine ayni durum yasandi. oldumu bende 40 tl lik cek? her sey tamam buraya kadar.

sonra o ceki kullanarak 100 lira civarindan 45 tl ye dusen coverderm marka bir pudra aldim. almadan once de her seyini arastirdim. br cok sitede agirligi 10 gram yaziyordu, paket elime ulasiginda bir baktim bendeki urun 12 gram. coverderm yetkililerine email attigimda ogrendim ki bundan 5 yil once urunleri 12 grammis, sonra agirligi dusurmusler. sonuc olarak bana gelen pudra minimum 5 yillikti. bu yuzden diyorum sizlere de aman kozmetik alisverisi yaparken cok cok dikkat edin diye.

3- Limango

Acikcasi limangodaki urunler cogu zaman bana hitap eden urunler olmuyor. Sadece 1 kez china glaze'in fosforlu ojesini aldim bu siteden. Hasarsiz bir sekilde ve zamaninda elime ulasti, memnun kaldim sonuc olarak.

4- E-bay

Yurtdisi alisverisinden genel olarak korkariz, ama bana inanin bir kere alisveris yapinca ebayden goreceksiniz ki bir daha vazgecemeyeceksiniz. Bir cok urunde kargo ucretsiz, 1 dolara neler var allah neler var. Kitaptan takiya, fimodan ojeye bir cok sey aldim ebayden.

eksisi elbette urunlerin yurtdisindan gelmesi sebebiyle zamanda biraz aksaklik olmasi. Onun disinda urun elinize ulasmaz, istediginiz urun gelmez ise sorununuzu saticiya iletirseniz olay mutlaka sizin lehinize cozulecektir. Hic o konuda endise etmeyin. Saticilar musteriler tarafindan degerlendirildigi icin, puanlarini dusurmemek adina ellerinden geleni yapiyorlar.

5- Yakaladinyakaladin

Bu sitedeki urunlerin cogunu cok eglenceli ve siradisi buluyorum. Bir cok kez alisveris yaptim, hem kargolari cok hizli hem de fiyatlari cok cok uygun. Kesinlikle tavsiye ederim.


Cok duyup hic kullanmadigim siteler arasinda boyner.com.tr , indirimlr.com1v1y.com ve daha nicesi var.

Yurttaki oda arkadasim online alisveris yapmayi cok seviyor. Boyner icin yorumu idare eder durumda oldugu, morhiponun ise kargo ucretinin digerlerinden yuksek oldugu icin cok fazla tercih etmedigi.

indirimlr.com ise bircok populer markaya ait guncel firsatlar ve indirimlerden faydalanabileceginiz bir site. Online alisveris yapmadan once mutlaka bir gozatip isinize yarayabilecek indirimler ve kuponlardan faydalanmanizi oneririm.

Sizlerin kullandigi ve memnun kaldigi/kalmadigi alisveris siteleri neler?

2 yorum:

  1. çok faydalı bir yazı olmuş.açıkçası ben online alışverişten çekinenler grubundanım.internette de hep bu sitelerle ilgili taraflı yorumlar var.özellikle de bloglarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun icin tesekkurler. online alisverisle ilgili yardima ihtiyacin olursa istedigini sor :)

      Sil