23 Ocak 2013 Çarşamba

L'oreal Caresse Gloss 300 - Juliet

Aslinda uzun uzun bir post yazmak yerine kisaca 'asigim' yazip burada sonlandirabilirim bu yaziyi. Ama yapmayacagim. :)

Yilbasi indiriminden 15 tl'ye almistim. Aldiktan ya 1 ya 2 gun sonra izmirdeki annemi arayip 1 tane daha siparis verdim. Ayni urunden 2 tane almak hic yapmadigim bir seydir, bu glossla ilk oldu.

Aslinda gloss demek de ruj demek de yanlis olur. Ne o kadar seffaf ne cok opak. Tek kat surerseniz cizgi cizgi gorunuyor, tam surememissiniz gibi. Kalin bir kat ya da normal 2 kat surunce ise purussuz, sahane bir gorunume kavusuyor.

Ilk aldigim zamanlar dudagimdan cikartamiyordum. Saka ya da abartma degil. Dudagimi inanilmaz kurutuyordu ve cizgilerden kesinlikle cikmiyordu. Bunu farkettikten sonra 1 hafta falan surmedim, yine de onceki surdugumun kalintilari hic bir sekilde cikmamisti. Rengi de o kadar begendim ki bir uzuldum bir uzuldum sormayin. Daha sonra aman cikmazsa cikmasin ne yapayim dedim, tekrar surdum, ve boyle bir sorunla karsilasmadim allahtan.

Su ana kadar en hizli kullandigim dudak urunumdur. Iyi ki 2. ci yi de almisim cunku ayni hizla devam edersem max. 1 ayi var bitmesine.

Renk olarak ben koyu bir pembe, belki visneye yakkin oldugunu dusunuyorum. Etrafimdakiler israrla kirmizi oldugunu soyluyorlar. Bence kirmizi degil. Biraz daha swatchlara bakip, sizin kendi kararinizi vermenizi onerecegim.

Sonuc olarak: Alin sevin. :)








\\



Bu da ustteki halinin uzerinden sertce peceteyle gecilmis hali :)



4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. tesekkurlerr :) ben de begenmedim desem yalan olur :F

      Sil
  2. pembe delisi olarak bu renk tam benlik. listeme ekledim. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler sen de sımdıden gule gule kullan :)

      Sil