22 Ocak 2013 Salı

City color farlar

Gecenelrde gratis'te bazi urunlerde %40 indirim vardi. Bu 4 lu farlar 4.5 tan 2.75 e dusmustu. Kalan renkler icerisinde evet kullanirim ki ben bunu dedigim sadece bu 4 lu vardi ben de almis bulundum :)

Bu 4 lu farlarin ufak olanlarindan daha once bahsetmistim :) Cantaya atip cikmak icin idealler, ve bazla ben gayet iyi sonuc aldim (shady laduy ve nudetude bile bana 2 saat dayanmazken :( )  Bu buyuk olan sette ekstradan bir de aplikator var ama kullanan olur mu o mechul :) Ozellikle her zamanki gibi altin rengine ba-yil-dim. :)









Farlarin bence en onemli sorunu ipeksi degilde biraz puruzlu bir dokuya sahip olmalari. Fazla kurular yani. Bunu sorun etmiyorsaniz tavsiye ederim :)


Bu da sizlere bugunumden bir fotograf:


5 yorum:

  1. En koyu renge bayıldım ! Ya bu farları beğenen de var,hiç renk vermiyor diyen de. Anlamadım gitti,ne farmış kardeşiiim :D Gratis'e gidersem denemek için seçeceğim bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk vermiyor diyenler daha cart sari yesil tonlarini deneyenler olabilir diye dusunyorum ama...swatchlarda baz kullanmadim diye hatirliyorum normalde kullaniyorum gerci :/ ufaklarindan alir bi dene denersin kisiden kisiye farkediyor demek :D

      Sil
    2. Bence en guzel paleti almissin:) digerlerine ben de bakmistim ama renkleri kullanmam diyip almamistim :) bu palete bi bakabilirim cok saol tanitimin icin:)

      Suslugunlugum.blogspot.com

      Sil
    3. benim aldığımda hiç renk vermedi kullanmıyorum

      Sil
  2. suslu gunlugum: bentesekkurederimm:) turuncu kahvelipaletde biro kadar guzel :))

    elif tuna:allah allah :/ baz uzerine de mi renk vermediler?

    YanıtlaSil