13 Ocak 2013 Pazar

Avon Ruj - First Date

Eveett yurtta ve Ankara'dayken yazamadigim postlari yazacagim yaklasik 3 haftalik tatilimin ilk gunlerinden sizlere merhaba! =)

Yakin zamanda Avon temsilciligi yapmaya basladim ama henuz hic bir siparis vermedim. Izmire cok git gel yapmam gerekti, olaylar olaylar. Bu ruj bana cok sevdigim bir arkadasimin yilbasi hediyelerinden bir tanesi.

Once bahsettigim Su isimli arkadasimda gorup cok begenmistim. Bana chubbylerden mega melon'u hatirlatti rengi. Tek basina da bir tek bunu siparis vermek istemedigim icin kaldi oyle aklimin bir kosesinde.

Uzun zamandir sahip oldugum ilk avon rujum, oncelikle sekliyle beni benden aldi :D Bu tonlari cok seviyorum ben bir de sormayin.







rujun yapisi fazlaca kalin oldugu icin uygularken soyle bir yontem izliyorum. Once seffaf bir lip balm uygulayip, uzerine serce parmagimla ruju suruyorum. Tek basinda surdugum zamanlardan cok daha hos duruyor boylece. Ayni tonlarda bir de flormar rujum var, onu da boyle uygulamam gerekiyor. Bu rnek rujlarda mi boyle bir durum var acaba anlayamadim.

Bu arada, su anda Izmir'de olsam da, Ankara'dan bir resimle merhaba diyorum size :)


Gorusmek uzere =)


5 yorum:

  1. kuzum sen kilomu verdin
    vermişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler 3-4 kilo verdim gibi bu da en dobisko resimlerimden nasil anladin tebrik ederim :D

      Sil
  2. ruj sevgililer günü için çıkmıştı güzel renktir..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bilmiyordum :) tesekkurler

      Sil
  3. avon rujları çok seviyorum genelde ben,buda çok tatlıymış.

    YanıtlaSil