14 Eylül 2012 Cuma

oje surdum yuzuk aldim kupe buldum alisveris yaptim

ahah asagida goreceklerinizin ozeti budur :D

annemle ciktigimiz yuruyuste aldim yuzugumu, guzelyalidan. alirken parmagima olmamisti ama hani yeni moda ya ufak yuzukler, ben de oyle takarim demistim. ama demin bi deniyim dedim, oldu valla nasi sevindim anlatamam :D benim parmaklarimin masallahi var. hic bir yuzuk olmaz. yuzuk tipine gore 9/19/22 numaralar oluyor bana. piyasada ise en cok 7 ve 18 bulunuyor. bazi 19lar bile olmuyor ama. iste derdimi de anlatmis oluyum aradan ciksin :D

ojelerimi de bu oglen evde yalnizken sikintidan surdum. yapmak cok zevkliydi. ebayden siparis ettigim dotting toollarim daha gelmedigi icin ucunu duzlestirdigim keceli kalemle yaptim dotlari. salak gibi sol elimi cekmisim bi de, ben solak oldugum icin sol elimin ojesi yamuk yumuk olur hep :D

alttaki kupeler vs. ler de annemin 5 yildir gunes isigi gormemis cekmecesinden cikti. o mavi kalpli kolyeye tapmayayim da ne yapayim?






bunlar da yakin donemdeki ebay siparislerim. onume gelen ivir ziviri aldim mi ne :D




heart of the ocean kolye ve yuzugumu sabirsizlikla bekliyorum :D yuzugu bilerek 10 numara aldim orta parmagima takabilmek icin. fimolar da gelsin hemen diye sabirsizlaniyorum :D


sevgiler :)

Parfoj yine sozunden dondu: Kokucuklar

Ne mi bu dondugum soz? :)

En son nisan ayinda ygs sonuclari aciklandiginda kendime odul olarak Lancome - Hypnose almistim. Hic parfumum yokmuscasina aldigim onlarca parfumun ardindan o an kendime soz vermistim en az bir parfum bitene kadar bir daha almayacagim parfum diye :) Az once verdigim kokucuk siparisimle yalan oldu bu sozu tutma hayalim :)

Oncelikle bu kadar blogda yer almis olan kokucuklari bu kadar gec kesfettigim icin kendime kizdim. Ben cok spesifik kokulari seven, kendi capimda koku hafizasinin guclu oldugunu dusunen bir insanim. O yuzden zibilyon kez nota degistiren degil de evet bu parfum su kokuyor diyebildigim parfumlerimi daha bir farkli seviyorum. Ben bugun boyle kokmak istiyorum dedigimde elim onlara gidiyor. Kokucuklarin bize vaad ettigi de bu: tek ya da az sayida notayla olusmus kokular.

Oncelikle Vedat Bey'e bana hala hem sicakkanli hem de bu kadar ilgili bir sekilde isini yapan insanlar kaldigini hatirlattigi icin tesekkur ederim. Kendisinden 3 cesit tester talebinde bulundugum halde bana 20 den fazla kokucugu deneme firsati verdi, hem de kendisiyle iletisim kurdugum andan sadece 1 gun sonra. Hic geri donus alamadigim, 'size su urunu gondermek istiyoruz' deyip de bir daha emaillerime donmeyen firmalardan sonra kendisini tanidigim icin cok mutlu oldum.

Her bir kokucuk hakkinda detayli bilgiye ulasabileceginiz adresi vereyim oncelikle: kokucuk.com

Bunlarda bana gelen testerlar:




Secmek zor oldu ama bunlar benim favorilerim :)



Saniyorum ki parfume donusturulmesi en zor kokulardan biridir bal. hatta testeri denerken bile aman ne kadar benzemis olabilir ki  diye gecirdim icimden. Simdi niveanin balli nemlendiricisini bilenler o kokuyu 100 le, normal bal kokusunu ise 20 ile carpin iste bu parfum aynen oyle kokuyor :)

Kahve ise ayri bir muhtesem(iki siparisimden biri kahve digeri ihlamur bu arada), boyle sert, tam kafein bagimlisi kahvesi.. Testeri uzerime bosalttim resmen, kaliciligi sahane.

Elma kokusuna asik biriyim. Eskiden bulasik makinesine bir sey koyardi annem ne oldugu hakkinda hic bir fikrim yok, mis gibi yesil elma kokardi. Bu parfum aynen oyle kokuyor, o bayildigim elma kokusu. Sadece disari cikarken surebilecegimi dusunmedigim icin bu kokuyu siparis etmedim. Vanilya ve meyveli parfumleri bir hisimla alip sonra hic kullanamamak gibi bir ozrum var aramizda kalsin.

Cikolata...ne diyeyim ben senin icin...hep bi sorunsal vardir parfumlerde, cikolata yazar vanilya kokar, vanilya der vanilya mi beyaz cikolata mi anlamazsiniz. iste bu parfum oyle degil. ardarda vanilya, cikolata ve kahveyi kokladim ve hepsi o kadar farkli ki..hele kahve ve cikolatanin birlesimi o kadar farkli ki anlatamam. denenmeli diyoru,

cicekler icinde ise en begendigimiz annemle leylak oldu, arkasindan yesil cay. annem aklina estigi zamanlar haric parfum sikmayi resmen unuttugu icin siparis etmedi, yesil cay olarak da elizabeth arden green tea yi henuz yarilamamis oldugum icin bu ikisini  almadik. Ama en az 1 parfum bitirdigimde aklimda kalmis olan cikolata ve leylagi alacagim bu da kendime verdigim sozum olsun :)

O kadar kokunun ardindan kokladigim icin ola gerek, kayisi ve seftaliyi cok ayirt edemedim birbirinden. Hindistan cevizi ise cok cok sevdigim lakin kullanmaya cesaret edemeyecegimi bildigim icin almadigim parfumlerden. Halbuki o kokuyu ne de cok begenirim. Bu testerlar icinde hosuma gitmeyen tek koku nar oldu. Nari meyve olarak begendigim halde parfum olarak su ana kadar denedigim hic bir versiyonunu begenmemisligim var zaten. Yine de kokladikca alisiliyor ama ben kullanabilecegimi sanmiyorum.

Tekrar Vedat Bey'e tesekkur ediyorum. Bir kahvenin 40 yil hatri varken koskoca kahveli parfumun kac asir hatri vardir acabe merak etmiyor degilim :)

7 Eylül 2012 Cuma

ankaradan sevgiler :)

DIKKAT! bu post cok fazla ben icerir :)

bir gezi defteri almistim amerikaya gitmeden once. cok guzel bir dunya haritasi var kapaginda, icinde de her gezilen yer icin bir kac sayfa ayrilmis, her turlu detayi iceren sorular var. nereleri gordun? kiminle gittin? ne yedin? seklinde. yanima almayi unutmusim onu, o yuzden bugunluk gezi defterim burasi :)

iki yil onceki okul gezim haric ankaraya ilk gelisim oldu. annemin ise yillar sonra ilk gelisi buraya.
 ayin dordunun gecesi izmirden yola ciktik, ve an itibariyle donus otobusumdeyim :) bu yazi bitene kadar belki izmire varmis olurum, kimbilir :)

oncelikle bana ankaraya gelme burasi hic guzel degil diyen ankaralilar, kendinizden utanmalisiniz. cok cok guzel bir sehir burasi. su an tabletten yazdigim icin fotograflari atamiyorum ama eve gidince ilk isim bu olacak.

ben bekliyorum ki her yer gipgri olacak, bozkirin ortasinda, ayni western filmlerdeki gibi bir yer. YALAN! izmirden kat be kat gelismis,insanlari inanilmaz iyi, ulasimimuhtesem rahat, her seyiyle harika bir yer burasi.

besinin sabahi asti de karsiladi bizi odtu lu abiler ablalarimiz :)  bir ringle bizi kampusumuze goturduler. herkes ringden iner inmez kayit sirasina girdi. kuyruk da bir uzunki sormayin. annemle ben odtude kalmayi planladigimiz icin once kalacak yerimizi bulduk zor bela. odtude numarali yurt isimli en ucuz yurtlar, yariozel yurtlar ve sonra en pahali ozel yurtlar var. ben hep numarali yurtlardan 1. yurtta kalirim diyordum, sanseseri annemle de ilk gecemizi orada gecirdik. itiraf etmekiyim ki hos bir yer degildi. ben erçekten o kadar rahatina duskun biri degilim ama sekiz kisilik, bit kadar duslu, tuvaletli yerde ben bile rahatsiz oldum. annem deli oldu yurdu gorunce zaten. her neyse efenim gittik tum yurtlari tek tek gezdik , bir tek osman yazici isimli konukevinde yer bulduk dort kisilik odada. ranzanon ust katini kaptim :) banyosu diarda ama tam odanin karsisinda, benim icin hic sorun degil. yalniz fare armis diyorlar orada, ne olur biri yalan desin :(

kampsu hatmettik artik, bolumumu, carsiyi, yemekhaneyi, her yeri gezdik. izmirde bile otobusleri ezberleyemeyen ben 132 olsun 417 olsun hepsini ogrendim valla :D ringler buyuk kolaylik zaten :) bu arada bize berilen brosurlerden birinde ringlerin cok eski oldugu ama iclerinden bir ringe aralarinda lord of the rings dedikleri yaziyor :D cok merak ettim valla.

kizilay en detayli ezdigimiz yer oldu. izmir dediginiz yerin en islek yerlerinden biri olan kibris sehitleri ve alsancagin geri kalaninin on yirmi kati heralde orasi. iki gundur ankarada kac alisveris merkezi gordum bilmiyorum zaten.  burasi sonderece kozmopolit, gelismis bir yer. izmirden tek eksigi deniz sahiden. onun disinda eksigi yokfazlasi var.

ikinci gece kiz konukevine tasindik. orada banyolu odanin tadini cikardik valla bir numarali yurttan sonra. ertesi gun hazirlik atlama sinavim oldugundan midir nedir butun gece hic uyuyamadim. iki daatlik uykuyla duruyorum hala. o sinavlari nasi verdim allah bilir :D hazirligi gececegimi dusunuyorum ama dersten de bi muaf olsam hic fena olmaz :D

o kadar yuruduk ki kampuste, bacaklarim et kesti, her yerimdeli agriyor. annemin masallahi var ben yerde surunurken o yerinde duramiyor, anne artik gezmeelim dedim yani dun siz dusunun :D

bu arada allaskina biri bana hocam kelimesinin tarihini aciklasin :D ben sirf ogrenciler arasi kullaniliyor saniyordum, resmen ankarali turnusolu kelime :D hocam demeyen ankarali degildir, net! :))

bu yazi aklima detaylar geldikce uzayacak da uzayacak :) resimlerle donusumu bekleyiniz efeem :)

iyi geceler