17 Kasım 2012 Cumartesi

Ohom ohom

Hayatimda ilk kez birine ful makyaj yaptim, ve makyaj bitene kadar da sevgili modelim, bolum arkadasima bu gercegi aciklamadim. nihahah.

kendisinin de soyledigi uzere 'malzeme guzel' olunca, hatlar da her turlu makyaji kaldirabilecek sekilde hos olunca zorlandim desem yalan olur.

bende bir 'before' resmi yok kendisinin ama 1-2 ufak kizariklik haricinde cok sorunsuz bir cildi vardi. her gun kendime nasil bir sirada makyaj yapiyorsam ona da aynisini yaptim, sadece biraz daha fazla ozendim.

2 ders arasinda 2 saatlik kadar boslugumuz vardi, ben de sirt cantama artik tum malzemelerim olmasa da bir cogunu atip yanimda goturdum insanlarin garip bakislari altinda isimizi gorduk :D

Gun icinde cilt temizleyicimin patlayip cantama dokulmesinden korktugum icin bu adimi atladim ve nemlendirici surerek basladim ise. Sonra far bazini, kapaticiyi ve fondoteni uyguladim. Far olarak flormarin kahverengi far paletinden 2 kahve, ve mirealogics in toz kahve farini uyguladim.  Rossmandan aldigim kahverengi jel eyelineri cektim. Maybelline affinitone pudra uyguladim fondoten uzerine. Yanlis hatirlamiyorsam flormardan seftali bir allik surdum ve lorealin toz makyaj bitirici tozunu uyguladim. Alin ortasi, kas etrafi, elmacik ve burnunun uzerine cok az sephora aydinlatici surdum. Mascarayla da son nokta kondu. Ruj oalrak chubby sticklerimden mega melon u kullandim.

Resimler ipadle cekildigi icin her ne kadar her sey cok bariz gorunmese de, ta da:




 

Bu hafta da benzer bir aktivitede bulunucaz gibi, beklemede kaliniz efem :D



6 yorum:

  1. bu kıza kahve eyeliner yada kahve tonları gitmemiş
    siyah bence daha bir ortaya çıkarırdı herşeyini
    ellerine sağlık canımmakyaj güzel olmuş
    okul bitince anlatıcak anılarından biri oldu bile;))
    buarada nasılsın oralarda keyfin yerindemi
    bir sıkıntın yoktur inşallah canım
    allaha emanet ol öptüm kocaaaaman;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfim yerinde cok tesekkur ederim sen nasilsin :)

      ya bundan bir kac gun once yanimda sadece makyaj tazelemek icin 1-2 sey varken siyah agirlikli bir makyaj yapmistim, bu sefer baska bir sey deniyim dediydim. teskur ettim :)

      Sil
  2. sanki makyaj yok gibi çok doğal duruyor yada fotoğrfta çıkmamış ama gerçektede böyle duruyorsa harika bir iş çıkarmışsın ben böyle doğal makyajı seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler. gercekte sadece goz makyaji daha belirgin haliyle, burda goz kapaklari cok gorunmedigi icin far pek yok gibi olmus :)

      Sil
  3. resmini bloğa koyacağınızdan bahsettiyseniz gözlerini kapatmasını söyleseydiniz birde öyle poz verseydi farı tam olarak görürdük aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloga koymak bugun aklima geldi yoksa planlamamistim :) bir dahaki sefere artik, tesekkur ederim

      Sil