15 Kasım 2012 Perşembe

Nivea Yagli Krem

Artik eskisi kadar yazmiyor olusumun no:1 sebebi goreceli olarak daha iyi fotograf ceken makinemin artik kullanilamaz hale gelmesidir :( Alali cok olan ve gercekten sevmedigim fotograf makinemle aranizdayim bir sure daha.

Aslinda illa ayri bir post ayirmaya gerek var miydi bu kreme bilmiyorum ama urunleri boyle ayri ayri basliklarda tanitmayi seviyorum, hem benim hem okuyanlarin isini kolaylastiriyor bence.

Bu kremi alirken bi ufak boyu bi bu afedersiniz hayvani boyu arasinda secim yapmam gerekti, ben de ankara'da oldugumdan ve baya bir sure daha olacagimdan oturu buyuk boyunu aldim. Gun icinde yanimdan arkonun tupteki yagli kremini asla ayirmam zaten, bu da yurt odamda duruyor simdilik.

Ya ben bu niveanin en cok nesini seviyorum biliyor musunuz? Urunlerinin kokusunu. Ya bu kremlerin ortasinda buyudugumuzden midir yoksa harbiden cok guzel olduklarindan midir bilemiyorum ama cok seviyorum ben bu kremin kokusunu yahu. Ama daha da cok sevdigim niveanin gunes kremlerinin kokusu. Bakin ahanda buraya yaziyorum o kokuda parfum uretilse hayatta baska bi parfum kullanmam, o derece.

Her neyse konudan saptik, nedir iste baya yogun kivamli bir nemlendirici kendisi. Cok amacli, ele yuze vucuda, catlamis dudaklara, banyodan sonra nemlendirici olarak her sekilde kullaniyorum seviyorum. Far bazidir vs dir evde kendi yapmayi seven bayanlarin da kivamli olmasi nedeniyle bu ve benzeri kremleri tercih edebileceklerini dusunuyorum.

250 gram, 13 tl.





2 yorum:

  1. Kesinlikle en güzel krem nivea 1 arko 2.Kalitesini bozmadıkları sürece bu fiyata harika ürün.Kokusu dediğin gibi parfüm olsa vazgeçilmez.Mis gibi temiz kokuyor.Çok amaçlı kullanılabilir,alınası bir ürün.Bu arara katılmak istersen haydi çekmeceni göster mim'ime seni de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ben de cok seviyorum yahu :)

      katilmayi cok isterdim ama su an yurtta yasadigim icin ne bir cekmecem ne de urunlerime ayirdigim belli bir yerim var :(

      Sil