15 Kasım 2012 Perşembe

Abba Sac Urunleri*

Bir bloga urun hakkinda fikir edinmek icin baktigimda en nefret ettigim sey o urunun sadece dis gorunusu, adi ismi cismi gibi o urunu eline alan herhangi birnin de yapabilecegi yorumlarla karsilasmak. Bu yuzden simdi bahsedecegim sampuan ve kremler elime gecer gecmez gittim denedim hatta sacimi kurutmayi birakir birakmaz geldim buraya yazisini yaziyorum.

ABBA benim daha once duymadigim ve hakkinda yorum okumadigim bir firmaydi. Bu nedenle onyargisiz yaklastim desem yalan olur. Internetten ufak bir arastirma yaptim ve oldukca koklu olduklarini ve urunlerinin kaliteli olduklarini gordum.

Bana gelen urunler 2 adet sampuan ve 2 adet sac kremi - 1 set kuru saclar icin, 1 set de boyali saclar icin. Benim sacim nasil bir sacsa her sorunu oldugu icin her turlu sampuana acigim zaten bunu da buradan duyurayim :F Saka bir yana, benim sacimda ciddi bir kuruluk sorunu var. Daha onceki saclarimla ilgili postlarin altinda da saclarimin cansiz gorunduguyle ilgili yorumlar almistim. En son gecenlerde bir arkadasimin yeni yikanmis sacimi elleyip aa sacinda sprey mi var kaskati demesi de son nokta oldu.

Bu kadar background bilgi veriyorum ki vehameti anlayin diye :D son 3-4 aydir elseve in sac uzatici sampuan, krem ve spreyini kullaniyorum. Uzamaya yardimci oldu mu, evet, ama saclarim her zamankinden daha da sertlesti. Ben de ilk olarak nemlendirici sampuani denedim.

kutunun guzelligine bakar misiniz yalniz 



Ben normalde sacimi sirf sampuanlayip ciksam banyodan o sactan omur billah hayir gelmez bir daha. Ama bu sefer ilk sampuandan sonra o kadar yumusakti ki sacim oyle kremlemeden falan cikabilirdim yani, cok samimi soyluyorum. Anca maske yaptiktan sonra ulasabildigim yumusaklikti. Ama kremi de denemek icin sacimi bir kez daha sampuanladim sonra da kremi surdum.

Sampuanin sacta 1 dk bekletilmesi gerekiyormus, ben normalde bu kadar bekletmezsim sampuani ama bu sefer hem beklettim hem o sirada masaj yaptim kafa derime. Kremi de 2 dk beklettim ve iyice duruladim.

Sonuc ise ilk sefer icin cok cok basarili benim gozumde. Herkeste ayni etkiyi yapar mi bilmiyorum. Taramak zaten cok kolaydi onu gectim de, ozellikle uclara dogru sacimin canlandigini gorebiliyorum. Ilk seferde bir urunden mucie beklemek yanlis olur tabi de ben cidden fark ettigini dusunuyorum. 1-2 kez daha kullandiktan ve sonuctan emin olduktan sonra tam boyunu almayi dusunecegim gibi geliyor bana.

Urunun artilari:

-Piyasaki cogu urunun aksine vaad ettigi etkiyi veriyor.
-Nane sekeri gibi kokuyor, tabi bu baskalari icin negatif bir etki de olabilir.
-Yapay boya ve kimyasal icermiyor

Eksiler:

-Sampuani 1 dk bekletmeyi uzun bulanlariniz olabilir
-Nane kokusunu sevmeyenler hoslanmayacaktir(boyali saclar icin olan farkli kokuyor)
-250 ml icin 55-60 tl arasi degisen fiyatiyla pahali denebilecek bir fiyata sahip


Aranizda bu markanin urunlerini daha once kullanmis olan var mi? Siz memnun kaldiniz mi?











*Urun denemem amaciyla firma tarafindan gonderilmistir. Yorumlarin tamami benim durust goruslerimdir.

2 yorum:

  1. canım 1000 ml o kadar fiyat olsa ben razıyım 250 ml yazıyodu bana gelen mailde :) ben de hemen kullanmak istiyorum merak ettim iyice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa? benim baktigim sitelerde de 1000 likti bak huylandim simdi. 250 liligi ise vay halimize :D

      Sil