23 Ekim 2012 Salı

Merhabalar Efenim

Hic sevmem 'ay aylardir yoktum efenim beni ozlediniz mi?' muhabbetini. ki nitekim eksikligimin cok hissedildigini dusunmuyorum ama icinizden arada sirada bir parfoj vardi sahi ne oldu ona diyenleriniz olduysa tesekkur ediyorum :)

Ben bu arada ne yaptim? Ankara'ya gittim, yurduma yerlestim, alismaya calistim. Kolay uyum saglayan biriyimdir, nitekim oyle de oldu. Oda arkadaslarim cok iyi, yurdum iyi denebilir(en azindan okulun icinde), kampus guzel, her sey iyi anlayacaginiz. Bu kadar cabuk iyi arkadas bulamayacagimi dusunuyordum lakin oyle olmadi, universitede islerin gidisi gercekten farkli. Herkes herkesle bir sekilde arkadas, onun susunun busu ile tesadufen tanisip siz de arkadas oluyorsunuz. Buyuk bir kampusun ozellikleri arasinda olsa gerek. Bir tek dersler inanilmaz sikici, inanin ODTU psikoloji deyince aklima gelen sey bu degildi. Boyle bir sey yok. Hoca arkasini dondukce boydan boya meksika dalgasi yaparak mutlu olmaya calisan bir sinifiz, oyle diyeyim.

Simdi aklima geln komik bir ani da, sinifimdaki bir kizin bana okulun ilk gununde 'ben okulu arastirirken senin bloguna denk geldim hehe' demesi. Boyle bi havalandim falan kendi capimda, ilk kez birisi once blogumu sonra beni gordugunu soyleyince enteresan geldi dogrusu :D

Okulumun fotograflari bir kac farkli makinede ve telefonda, onlari toparladikca atacagim buraya. Yanimda foto. makinemi goturmusum lakin usb kablosu izmirde kalmis, aslinda 1 aydir yazmayis olusumun da sebebi budur.

Cuma gunleri dersimin olmayisi, sali ise sadece 1 dersimin olmasini firsat bilerek gecen cuma geldim izmire. bu posttaki resimler ogun ve sonrasinda cekildi :)


Izmir'e geldigimden beri italyanca ogrenmeye basladim. Nina Zilli'nin bu istegimde payi buyuktur evet :)




Meksika dalgasinin yanisira boyle eglendigimiz de oldu:



Ankara sogugu icin hazirlik asamasi:



Yurt icin ufak bir tencere gerekliydi, annemle Kemeralti'ndan bunu aldik.



Ankara'dan getirdigim valizim:
ahahah evet :D



Bir adet safti kaymis parfoj: yol 8 saat kolay mi :D


Bunlarda annemle son zamanlarda aldiklarimiz.Bastaki 3 lu onun kalanlar benim. Kahverengi liner yeni cikmis sanirsam :



Bu da ankaradaki ilk alisveris listem. Cebimden cikti :D


Bu da boyle bir ilk aydi iste. Aklima geldikce bir seyler, resimler ekliyor olacagim. Herkese iyi bayramlar :)

6 yorum:

  1. benim aklıma geldin valla tatlım :) merak etmedim değil bloguna uğradım arada bir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enem mutlu oldum, tesekkur ederim :)

      Sil
  2. canım allah yardımcın olsun
    ailenden uzakta hadi biran önce bitirde gel
    allah tüm ktülüklerden esirgesin seni
    dua etmek geldi içimden sana.
    hadi kendine ii bak oralarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coook tesekkur ederim. evinden uzak herkes icin aynisini temenni ediyorum ben de

      Sil
  3. ara ara gelip yahu bu kız niye ihmal ediyor buraları diye sitem ediyordum ama kulakların çınlayınca gelmişsin :P :)

    YanıtlaSil