14 Eylül 2012 Cuma

oje surdum yuzuk aldim kupe buldum alisveris yaptim

ahah asagida goreceklerinizin ozeti budur :D

annemle ciktigimiz yuruyuste aldim yuzugumu, guzelyalidan. alirken parmagima olmamisti ama hani yeni moda ya ufak yuzukler, ben de oyle takarim demistim. ama demin bi deniyim dedim, oldu valla nasi sevindim anlatamam :D benim parmaklarimin masallahi var. hic bir yuzuk olmaz. yuzuk tipine gore 9/19/22 numaralar oluyor bana. piyasada ise en cok 7 ve 18 bulunuyor. bazi 19lar bile olmuyor ama. iste derdimi de anlatmis oluyum aradan ciksin :D

ojelerimi de bu oglen evde yalnizken sikintidan surdum. yapmak cok zevkliydi. ebayden siparis ettigim dotting toollarim daha gelmedigi icin ucunu duzlestirdigim keceli kalemle yaptim dotlari. salak gibi sol elimi cekmisim bi de, ben solak oldugum icin sol elimin ojesi yamuk yumuk olur hep :D

alttaki kupeler vs. ler de annemin 5 yildir gunes isigi gormemis cekmecesinden cikti. o mavi kalpli kolyeye tapmayayim da ne yapayim?






bunlar da yakin donemdeki ebay siparislerim. onume gelen ivir ziviri aldim mi ne :D




heart of the ocean kolye ve yuzugumu sabirsizlikla bekliyorum :D yuzugu bilerek 10 numara aldim orta parmagima takabilmek icin. fimolar da gelsin hemen diye sabirsizlaniyorum :D


sevgiler :)

11 yorum:

  1. amanin tırnaklar ne kadar güzel olmuş valla çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah tesekkiur ederim :) uuzun oldu ne zor oldu ama oldu :F

      Sil
  2. Tırnaklar fena yalnız gerçekten, hiç böyle becerilerim yok nasıl özeniyorum anlatamam :)
    Bayıldım tek kelimeyle.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah tesekkur ederim. inan benim de hic becerim yok, dikkat edersen noktalarin boylari farkli yamuk yumuk :D ama cok fazla sekil desen olunca kusurlar o kadar belli olmuyor :)

      Sil
  3. Bayildim tirnaklara Ben de aldim dotting pen ve firca seti, umarim yapabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler :) dotting toolsuz bile yapilabiliyorsa az bucuk, onlarla cok daha duzgun ve guzel yaparsin eminim ki :)

      Sil
  4. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. güzelyalı adana güzelyalı mı???????

    YanıtlaSil
  6. guzel bi yuzuk:)

    Anna Dello Russo at H&M çekilişi için bloga beklerim!:
    http://www.ecemakar.com/2012/10/giveaway-anna-dello-russo-at-h.html?spref=fb

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş.Eline sağlık.Sevgiler..

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil