7 Ağustos 2012 Salı

Sephora Blush Me! Rose, no:10

Bu alligi(?) annem yaklasik 1 yil onceki sephora indiriminden almisti. Su ana kadar pek fazla kullanma sansimiz olmadi ancak bu urunun ne kadar sevimli oldugu gercegini degistirmez :)

Annemin amaci bu urunu far olarak kullanmakti ancak su ana kadar kapagini bile actigini gormedim :P Onun yerine ben arada aydinlatici olarak kullaniyorum, genellikle bronzer uzerine ve gelisiguzel olarak yuzume. Kendini cok belli etmiyor, hafif bir isiltisi var. Ve gercekten cok amacli bir urun. Tek basina allik olarak kullanilabilecegini sanmiyorum ayrica.

En guzel olan renk kesinlikle en sagdaki beyaz gorunen ton. Kutusunda beyaz gorunuyor ama isik altinda holografik oluyor, pespembe gorunuyor. Kas altinda falan fistik guzel durur diyorum :)










3 rengin karismis hali:
 tabi bu parmagimi cok bastirinca olusan goruntu. yuzunuzde boyle gorunmeyecek.






Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder